شناسهٔ خبر: 55795373 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل پست خراسان رضوی:

مجموعه پست تمام تلاش خود را برای توزیع گذرنامه ها به کار گرفته است

شفیعی گفت:از شهروندان درخواست می کنیم تا در هنگام ثبت صدور گذرنامه و مراجعه به دفاتر پلیس به علاوه ۱۰ نسبت به درج آدرس صحیح و کد پستی اقدام کنند لذا مجموعه پست تمام تلاش خود را برای توزیع به موقع گذرنامه ها به کار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد رضا شفیعی» در جمع خبرنگاران افزود: ۹۱ هزار و ۶۹۸ جلد از این تعداد گذرنامه ها فقط در مرداد ماه توزیع شده است لذا یادآور می شوم با تلاش مضاعف کارکنان و طبق تصمیمات اخذ شده در ستاد اربعین پست استان، گذرنامه های وارده به خراسان رضوی در کمترین زمان ممکن توزیع می شوند.

 

مدیرکل پست خراسان رضوی  ادامه داد: بیشترین حجم توزیع گذرنامه در مرداد ماه بوده و با وجود افزایش ترافیک به توزیع کنندگان تاکید شده توزیع پاکتهای گذرنامه اربعین را در اولویت قرارداد دهند و حتی الامکان از برگشت گذرنامه ها به باجه معطله خودداری کنند.

 

وی گفت: از شهروندان درخواست می کنیم تا در هنگام ثبت صدور گذرنامه و مراجعه به دفاتر پلیس به علاوه ۱۰ نسبت به درج آدرس صحیح و کد پستی اقدام کنند تا مرسوله آنها در زمان توزیع دچار مشکل نشود.

 

شفیعی افزود: با توجه به استقبال مردم پیش بینی می شود تعداد توزیع گذرنامه افزایش یابد لذا به دلیل پیشگیری از هرگونه اختلال در روند توزیع، زائران و متقاضیان سفر معنوی اربعین ثبت درخواست های خود را به روز های آخر موکول نکنند، در این ایام شیفت های ویژه برای تسهیل خدمت رسانی به زائران حضرت سید الشهدا (ع) در نظر گرفته شده است.

 

مدیر کل پست خراسان رضوی گفت: شهروندان پس از اخذ بارکد با مراجعه به سایت شرکت ملی پست و بخش رهگیری مرسولات می توانند از آخرین وضعیت گذرنامه خود آگاه شوند لذا از آنها درخواست می شود از مراجعه به واحدهای پستی خودداری کرده و با صبوری منتظر توزیع گذرنامه در نشانی ارائه شده باشند و چنانچه زائران نیاز به راهنمایی داشتند با شماره ۱۹۳ تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

 

وی خدمت رسانی به زائران اربعین را افتخاری برای کارکنان پست دانست و افزود: مجموعه پست استان تمام تلاش خود را برای توزیع به موقع گذرنامه ها به کار گرفته است.

پایان پیام/483

نظر شما