شناسهٔ خبر: 67715412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس سازمان مدیریت آذربایجان شرقی:

توزیع یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام بستان آباد

تبریز- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: برای اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان بستان آباد، یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بخش های کشاورزی، راه، آب، ورزش، خدمات بهداشتی، درمانی و مدارس توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حیدر فتح زاده روز پنجشنبه در جلسه شورای مدیریت و برنامه ریزی شهرستان بستان آباد، همچنین اظهار کرد: امسال اعتبار قابل توجهی برای حوزه آب استان و تکمیل پروژه‌های آبرسانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تکمیل طرح های نیمه تمام بالای ۸۰ درصد از اولویت‌های استان است.

فرماندار بستان آباد نیز در این جلسه اظهار کرد: اعتبارات سال ۱۴۰۳ این شهرستان نسبت به سال ۱۴۰۲ افزایش ۶۰ درصدی دارد.

علیرضا توری افزود: امروز هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارائی‌های سرمایه‌ای برای سال ۱۴۰۳ شهرستان بستان آباد تصویب شده که برای تکمیل برخی از پروژه‌های نیمه تمام و در حوزه‌های بهسازی راه‌های آب شرب فضاهای آموزشی و بهداشتی هزینه خواهد شد.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: اعتبارات بستان آباد نسبت به نیازها و اولویت‌های این شهرستان ناچیز است و برخی از پروژه‌های شهرستان به عنوان پروژه ملی، با گذشت چندین سال از آغاز عملیات ساخت آن‌ها هنوز به علت کمبود اعتبار تکمیل و به بهره برداری نرسیده است.

غلامرضا نوری از گشایش ردیف اعتبار برای انتقال آب سد کلقان به پائین دست خود در راستای حل مشکل آب شرب و بهداشت بستان آباد و برخی از روستاها خبر داد.

وی ادامه داد: چند سال است که در سد کلقان این شهرستان با وجود آب و سرریز شدن آن ولی شاهد مشکل کمبود آب در شهرستان هستیم.

نوری همچنین چهار خطه شدن مسیر بستان آباد به تیکمه داش را از اولویت‌های این شهرستان عنوان کرد و افزود: متاسفانه بیشترین آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای در این مسیر اتفاق می افتد. 

نظر شما