شناسهٔ خبر: 55641486 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

توسعه شهرداری الکترونیک و شهر هوشمند در زنجان ضروری است

زنجان - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: این شهر نیازمند گسترش شهرداری الکترونیک و شهر هوشمند است و به این موضوع باید توجه بیشتری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید ناصحی‌مقدم، شامگاه دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار افزود: میزان ارتباط اعضای شورای ششم با رسانه‌ها و خبرنگاران به گونه‌ای است که نشان می‌دهد باور داریم که مهمترین و اصلی‌ترین ارتباط ما با مردم رسانه‌ها هستند و هر مقدار ارتباط بیشتر باشد بازخورد بهتری در جامعه وجود دارد.

وی، با اشاره به اینکه نظریات اصحاب رسانه در بهبود عملکرد شورا موثر است اضافه کرد: آنچه باید مورد تاکید قرار گیرد، به کار افتادن موتور عمرانی شهر است و این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.

 این مسوول، با بیان اینکه  شورای شهر به فکر تفرج‌گاه‌هایی در شان شهر زنجان با این میزان جمعیت است، ادامه داد: شهر زنجان با بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت نیازمند یک سری زیرساخت‌ها است که باید فراهم شود.

ناصحی مقدم با اشاره به اینکه در سال آینده همانطور که در چند ماه گذشته دیده شد شاهد کارهای عمرانی خواهیم بود، افزود: امیدواریم این روال به سایر بخش‌ها نیز تسری پیدا کند.


رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیاز شهروندان به هوشمند شدن را مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: نیاز داریم که خدمات با کمترین حضور انجام شود به همین خاطر از ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه به فکر تفرجگاه برای مردم هستیم، خاطرنشان کرد: جمعیت شهر زنجان از مرز نیم میلیون نفر عبور می‌کند از این رو نیازمند امکانات و تفرجگاه و مراکز خرید برای رفاه و آرامش مردم هستیم.

 به گفته، ناصحی‌مقدم ، کار برای شهرداری در آینده سخت است باید منابع مالی لازم و نیروی انسانی را تامین کنیم تا زیست شهری مناسب را ایجاد کنیم و در سال آینده شاهد شتاب بیشتری در عمران شهر خواهیم بود.

نظر شما