شناسهٔ خبر: 55611978 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کاویانی‌نژاد: قهرمانان بزرگی در قونیه از رسیدن به مدال محروم شدند

به اعتقاد امین کاویانی‌نژاد سطح رقابت‌های کشتی بازی‌های کشور‌های اسلامی طوری بود که برخی از قهرمانان عنوان دار هم نتوانستند صاحب مدال شوند.

صاحب‌خبر -

امین کاویانی‌نژاد، دارنده مدال برنز رقابت‌های کشتی بازی‌های کشور‌های اسلامی گفت: مسابقاتی که طی چند روز گذشته در کشور ترکیه و در قالب بازی‌های کشور‌های اسلامی برگزار شد، از سطح بسیار خوبی برخوردار بود، به‌طوری که در وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی‌گیران عنوان‌داری از المپیک و مسابقات جهانی حضور داشتند که برخی از آن‌ها حتی نتوانستند صاحب مدال شوند.

امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب سانان سلیمان اف دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی نیز به دیدار رده بندی رفت. کاویانی نژاد در دیدار رده‌بندی با نتیجه یک بر یک از سد لامد مافی از کشور تونس گذشته و به مدال برنز رسید.

کاویانی نژاد گفت: به طور حتم کسب مدال در مسابقات مستلزم تلاش و پشتکار است، خوشحالم که توانستم مدال برنز رقابت‌های کشتی این دوره از بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی را کسب کنم و امیدوارم در آینده نیز بتوانم با رسیدن به دوبنده تیم ملی برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در بازی‌های کشور‌های اسلامی که در شهر قونیه ترکیه برگزار شده به ۸ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز رسیدند.

نظر شما