شناسهٔ خبر: 68632878 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

پایان جنجال نژادپرستی در چلسی بدون محرومیت

پایان جنجال نژادپرستی در چلسی بدون محرومیت

انزو فرناندز، هافبک چلسی، پس از حواشی نژادپرستی در تیم ملی آرژانتین، با هیچ جریمه‌ای از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس مواجه نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: پس از قهرمانی آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا، فیفا و چلسی تحقیقاتی را آغاز کردند؛ زیرا ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که به نظر می‌رسید فرناندز و هم‌تیمی‌هایش در حال خواندن یک آهنگ نژادپرستانه درباره تیم ملی فرانسه بودند.

در آن زمان، نشانه‌هایی وجود داشت که اتحادیه فوتبال انگلیس نیز نقش فرناندز در این ویدئو را بررسی خواهد کرد و در صورت لزوم او با محرومیت و جریمه‌هایی مواجه خواهد شد.

حالا اعلام شده که این بازیکن از سوی اتحادیه محروم نخواهد شد؛ زیرا ویدئو در حالی ضبط شده بود که فرناندز در حال انجام وظایف ملی خود بود، به این معنی که این موضوع به فیفا و فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی مربوط می‌شود.

پایان جنجال نژادپرستی در چلسی بدون محرومیت

فرناندز پس از پخش این ویدئوی معروف هدف انتقادات زیادی قرار گرفت؛ اما خیلی زود عذرخواهی و اعلام کرد که هیچ قصدی برای نژادپرستی نداشته و او نژادپرست نیست. پس از رفتارهای خوب و عدم دامن زدن به حواشی که باعث دلخوری چند بازیکن چلسی شده بود، او رابطه‌اش را با هم‌تیمی‌هایش بهبود بخشید و اکنون کاپیتان آبی‌هاست.

 

برچسب‌ها:

نظر شما