شناسهٔ خبر: 55594142 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازی‌های کشور‌های اسلامی

صعود آرامی، طاهری یوسفی به نیمه نهایی/ ۳ شکست برای فرنگی کاران ایران

امید آرامی، رامین طاهری و علی اکبر یوسفی به دیدار نیمه نهایی رقابت های کشتی فرنگی بازی های کشورهای اسلامی رسیدند.

صاحب‌خبر -

دیدار‌های پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های کشور‌های اسلامی امروز (شنبه) در شهر قونیه ترکیه برگزار می‌شود که امید آرامی، رامین طاهری و علی اکبر یوسفی به دیدار نیمه نهایی اوزان ۶۰، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم رسیدند.

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم امید آرامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر فواد فاجاری از مراکش را مغلوب کرد. وی در دور سوم و مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان شارشنبکوف از قرقیزستان و یوسوپوف از ازبکستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدجواد رضایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۳ مغلوب حسرت جعفراف دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از آذربایجان شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب سانان سلیمان اف دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که با حضور ۷ نفر و در دو گروه ۴ و ۳ نفره به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، رامین طاهری در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر شیحازبردی اولکوف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر از سد مهمت کوجوک عثمان از ترکیه گذشت. طاهری در دور سوم با نتیجه ۵ بر ۵ مغلوب جالگاسبای بردیموراتوف دارنده مدال برنز جهان و قهرمانی آسیا از ازبکستان شد و بعنوان نفر دوم این گروه به مرحله نیمه نهایی رفت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که با حضور ۶ نفر و دو گروه ۳ نفره و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، علی اکبر یوسفی با نتیجه ۹ بر ۳ از سد عثمان ایلدیریم از ترکیه گذشت. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۴ از سد رومان کیم از قرقیزستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

نظر شما