شناسهٔ خبر: 55558057 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار:

بستر مناسب را برای حضور سرمایه‌گذاران در لرستان فراهم کنیم

آزیتا یوسفیان

استاندار لرستان گفت: باید بستر مناسب را برای حضور سرمایه‌گذاران در لرستان فراهم کنیم.

صاحب‌خبر -

فرهاد زیویار در حاشیه نشست مشترک شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی  با بیان اینکه این شورا ظرفیتی ارزشمند است، اظهار کرد: به منظور بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاری در استان هم از سرمایه‌گذاران بومی و هم غیربومی استفاده خواهد شد در این راستا بناست آبان ماه سال جاری همایشی برگزار شود که لازمه آن مقدمه و بسترسازی مناسب است.

وی با بیان اینکه وقت و فرصتی را از دست نداده و نمی‌دهیم و اراده و ظرفیت اجرایی استان بر این است تا کار به موقع و موثر انجام پذیرد لذا باید زمینه و بستر مناسب را برای حضور سرمایه‌گذار فراهم کنیم.

زیویار با بیان اینکه صرفنظر از آنکه با برنامه‌ریزی امکان سرمایه‌گذاری‌های خرد در استان (از چند میلیارد تا زیر هزار میلیارد تومان) مهیا خواهد شد، بیان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا از سرمایه‌گذاران کلان دعوت به عمل آید در این راستا مذاکرات در حال انجام و برخی قراردادها در حال انعقاد است؛ به دلیل آنکه تاکنون به نتیجه نهایی نرسیده‌اند در این جلسه رسانه ای نشدند.

نماینده عالی دولت در لرستان خاطرنشان کرد: از جمله سرمایه‌گذاران کلان می‌توان به بنیاد مستضعفان، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، سازمان نظام پزشکی که برای انجام یک کار خوب پیش قدم شده و کمیته امداد امام خمینی(ره) که هفته آینده   در استان حضور می یابند، اشاره کرد.

وی افزود: با برگزاری همایش مذکور این مدل‌ها انعکاس خواهند یافت و ما می‌توانیم به الگویی برسیم و بگوییم لرستان بستر مساعدی برای سرمایه‌گذاری های اساسی در حوزه کشاورزی، کشت گیاهان دارویی و گلخانه‌ای، گردشگری، بخش معدن و حتی آبزیان است و اطلاع رسانی لازم از این طریق انجام خواهد پذیرفت.

انتهای پیام

نظر شما