شناسهٔ خبر: 66907626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده هنگ مرزی خبر داد:

کشف ۳۹ کیلوگرم مواد مخدر در آستارا

آستارا - ایرنا - فرمانده هنگ مرزی شهرستان آستارا از ناکامی سوداگران مرگ و کشف ۳۹ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ «هادی قاسمی» سه‌شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با مواد مخدر، قاچاق کالا و تحقق امنیت محله محور، مرزداران آستارا از ورود یک دستگاه خودرو تریلر حامل مواد مخدر به شهرستان مطلع شدند و شناسایی آن را در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: مرزداران با اشرافیت اطلاعاتی و رصد فنی و در عملیاتی مشترک با ماموران انتظامی، ضمن شناسایی خودرو در محور مواصلاتی شهرستان، نسبت به توقیف آن اقدام کردند و با بررسی هوشمندانه موفق شدند مقدار ۳۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت حرفه‌ای جاسازی شده بود را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا به دستگیری یک نفر متهم ۵۱ ساله هم در این خصوص اشاره و بیان کرد: مرزبانان به طور شبانه‌روزی و در سخت‌ترین شرایط جوی و جغرافیایی با بهره‌گیری از تجهیزات فنی، به رصد کامل نوار مرز می‌پردازند و با هرگونه تردد غیرمجاز مقابله می‌کنند.

به گزارش ایرنا شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان واقع است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

نظر شما