شناسهٔ خبر: 66907629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال/

تراکتور همچنان امیدوار به کسب سهمیه آسیایی /تراکتور ۳ ملوان یک

تبریز- ایرنا- بازی ۲ تیم تراکتور و ملوان از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور ۳ بر یک با پیروزی قرمزپوشان تبریزی به پایان رسید تا با کامبک میزبان امیدهای کم رنگ این تیم برای آسیایی شدن حفظ شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم های تراکتور و ملوان انزلی از ساعت ۲۰ امروز سه شنبه در حالی به مصاف هم رفتند که بازی بدون تماشاگر در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار می شد و نتیجه این بازی هیچ تاثیری در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور نداشت اما روشن شدن موتور تراکتور در نیمه دوم امیدهای این تیم برای کسب سهمیه آسیا را زنده نگه داشت.

تراکتور در آخرین بازی خانگی خود در این فصل، باخت یک بر صفر در نیمه اول را با سه گل در نیمه دوم جبران کرد تا پیروز بازی با ملوان باشد.

فاصله هشت امتیازی تیم تراکتور در رده چهارم جدول با ملوان رده پنجمی با ۴۰ امتیاز موجب شده بود تا نتیجه بازی چندان برای ۲ تیم اهمیت نداشته باشد چون رتبه چهارمی تراکتور مسجل شده اما احتمال کسب سهمیه آسیایی توسط این تیم تبریزی وجود داشت که البته به نتایج سپاهان نیز بستگی دارد.

در این دیدار ابتدا تیم ملوان در دقیقه ۱۵ با ضربه سر سلیمانی به گل رسید اما در ادامه شاگردان حمید مطهری در این تراکتور موفق شدند سه بار توسط امیر ابراهیم زاده، سجاد عاشوری و امیرحسین حسین‌زاده دروازه حریف را باز کنند تا در نهایت سه امتیاز این دیدار در تبریز بماند.

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۱۵ ارسال از جناح چپ و ضربه سر محمدرضا سلیمانی از میان ۲ مدافع تراکتور خیلی زود تبدیل به گل اول ملوان شد.

به حمید مطهری بخاطر اعتراض به داور کارت زرد تعبه میلاد کر بازیکن نیمکت‌نشین تراکتور به‌خاطر اعتراض به داور

دقیقه ۴۳ تعادل امیرحسین حسین‌زاده درون محوطه جریمه ملوان به هم خورد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. شجاع خلیل زاده هم به دلیل اعتراض به داور در پایان نیمه اول اخطار گرفت. پایان نیمه

دقیقه ۴۸ گل اول توسط امیر ابراهیم زاده بازیکن تعویضی تراکتور بازی را به تساوی کشاند، این گل با شروع طوفانی تیم میزبان و روی اشتباه مدافعان و دروازه‌بان ملوان به ثمر رسید.

دقیقه ۵۴ توسط سجاد آشوری با ضربه ایستگاهی زیبا و محکم بغل پا، گل دوم تراکتور به ثمر رسید.

دقیقه ۵۹ جعفری بازیکن ملوان درون محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ شد که ضربه پای چپ او به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱ آرمان اکوان از ملوان بخاطر اعتراض به داور کارت زرد گرفت.
دقیقه ۶۵ ضربه جعفری این بار با برخورد به مدافعان تراکتور به کرنر رفت.

دقیقه ۷۲ ارسال بیرون پای امیر ابراهیم‌زاده روی اشتباه دروازه‌بان ملوان توسط امیرحسین حسین‌زاده در دهانه دروازه تبدیل به گل سوم تراکتور شد.

دقیقه ۸۰ امیر ابراهیم‌زاده در مصاف تک به تک نتوانست دروازه ملوان را باز کند.

نیمه دوم این دیدار هفت دقیقه وقت اضافه داشت.

ترکیب اولیه تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، امیرحسین حسین‌زاده، سجاد آشوری، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری.

ترکیب اولیه ملوان:

پرهام قناد، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، محمد طیبی، ابوذر صفرزاده، مجید عیدی، محمدرضا بردبار، پویا پورعلی، رضا جعفری، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی.

تیم داوری بازی: وحید زمانی، علیرضا طاهرخانی، محسن بابایی، شبیر بهروزی

ادای احترام به شهدای خدمت قبل از آغاز بازی تراکتور با ملوان و گذاشتن گل از جمله مهمترین حاشیه بازی امروز تراکتور و ملوان بود.

تراکتور با این پیروزی ۵۱ امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند و ملوان هم در رده پنجم قرار گرفت.

نظر شما