شناسهٔ خبر: 66907951 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

گلباران تراکتور تبریز در آخرین دیدار خانگی

تراکتور تبریز در آخرین دیدار خانگی خود، توانست تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را شکست دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، دیدار دو تیم تراکتور تبریز و ملوان بندرانزلی شامگاه _سه‌شنبه هشتم خرداد_ در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز با نتیجه ۳ بر ۱ به نفع تیم فوتبال تراکتور به اتمام رسید.

تراکتور برای زنده نگه داشتن امیدهای رسیدن به سهمیه آسیایی توانست این بازی را ببرد. این تیم در خانه و در تاریخ لیگ برتر هرگز به ملوان نباخته‌اند و ۶ برد و ۳ مساوی دارند.

گل اول بازی توسط در دقیقه ۱۳ توسط محمدرضا سلیمانی به نفع ملوان بندرانزلی زده شد؛ ارسال از سمت چپ روی دروازه تراکتور با ضربه سر محمدرضا سلیمانی همراه شد و توپ در قعر دروازه حریف قرار گرفت.

گل اول تراکتور را نیز امیر ابراهیم زاده در دقیقه ۴۸ روی اشتباه آرمان اکوان و دفع ناقص پرهام قناد به ثمر رسید. امیر ابراهیم زاده در مقابل دروازه خالی ملوان موفق به گلزنی شد.

سجاد آشوری نیز در دقیقه ۵۳ گل دوم تراکتور را به دروازه ملوان راهی کرد؛ سجاد آشوری هافبک تیم تراکتور با شوت از پشت محوطه جریمه موفق شد دروازه ملوان را باز کند.

در دقیقه ۷۲ نیز امیرحسین حسین زاده از زاویه بسته دروازه حریف را تهدید کرد و بعد از دفع ناقص و عجیب دروازه بان ملوان، حسین زاده دروازه را از یک قدمی باز کرد.

نظر شما