شناسهٔ خبر: 55551892 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

هتل عباسی اصفهان، یک اثر هنری فوق العاده برای اقامت در سفر

اگر در سفر به اصفهان می خواهید روزها و شب های خود را در موزه ای زیبا و باشکوه بگذرانید، ما به شما هتل عباسی اصفهان را پیشنهاد می کنیم؛ زیرا این هتل واقعا جذاب و فوق العاده است و زیبایی هایش شما را اسیر خود می کند. اگر قصد سفر به اصفهان را دارید، بهتر است قبل از رزرو هتل های اصفهان ابتدا با بهترین هتلهای این شهر آشنا شوید تا بتوانید مناسب ترین و برترین گزینه را برای اقامت خود در سفر انتخاب کنید.

صاحب‌خبر -

اگر در سفر به اصفهان می خواهید روزها و شب های خود را در موزه ای زیبا و باشکوه بگذرانید، ما به شما هتل عباسی اصفهان را پیشنهاد می کنیم؛ زیرا این هتل واقعا جذاب و فوق العاده است و زیبایی هایش شما را اسیر خود می کند. اگر قصد سفر به اصفهان را دارید، بهتر است قبل از رزرو هتل های اصفهان ابتدا با بهترین هتلهای این شهر آشنا شوید تا بتوانید مناسب ترین و برترین گزینه را برای اقامت خود در سفر انتخاب کنید.

هتل عباسی در اصفهان با اصول معماری دوران صفویه ساخته شده است و در تمام قسمت هایش هنر خاص شهر اصفهان را خواهید دید. در سال ۲۰۱۷ این هتل به عنوان زیباترین هتل خاورمیانه انتخاب شده بود و هنوز هم از خاص ترین هتل های دنیا است.

جالب است بدانید که این هتل از جمله آثار باقیمانده از دوران صفوی در ایران است که به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شده و به مادرش پیشکش شده است. این روزها هتل عباسی بازسازی شده و به عنوان یک هتل تشریفاتی و مدرن در ایران محسوب می شود که بسیاری از مسافران کشورهای اروپایی و کشورهای حاشیه خلیج فارس، آن را برای سفر خود انتخاب می کنند. در لیست بهترین هتلها برای رزرو هتل های اصفهان، همیشه هتل عباسی را به عنوان یکی از بهترین گزینه ها در نظر داشته باشید.

معرفی امکانات رفاهی هتل عباسی اصفهان

وقتی وارد هرکدام از اتاق های هتل عباسی می شوید، مشاهده خواهید کرد که اتاق کاملا مبلمان شده است و امکاناتی مانند میز آرایش و صندلی، جالباسی، تخت خواب، فرش و موکت در اتاق ها قرار دارد.

برای بحث سرمایش و گرمایش اتاق ها نیز از چیلر و کولر گازی استفاده شده است. در تمام اتاق ها سرویس فرنگی قرار دارد و برای استفاده از سرویس ایرانی می توانید به سرویس موجود در راهروی هر طبقه مراجعه کنید.

حوله دست و صورت، دستمال توالت، خمیردندان و شامپو از جمله لوازم بهداشتی هتل عباسی هستند. در قسمت آشپزخانه اتاق ها نیز یک یخچال و چای ساز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

وجود اینترنت پرسرعت و تلویزیون از جمله امکانات دیگر اتاق ها است که به سرگرمی مهمانان هتل کمک می کند.

استخر هتل عباسی اصفهان

از دیگر امکانات و بخش های هتل عباسی، می توان به اتاق ماساژ، آرایشگاه مردانه، فروشگاه فرش دستباف، فروشگاه شیرینی های اصفهان، کافی نت، کافی شاپ، رستوران، خشکشویی، روم سرویس و اتاق چمدان اشاره کرد.

همچنین خدمات گردشگری این هتل برای گردشگران عزیز ایرانی و خارجی انجام می شود تا بتوانند خیلی راحت به مکان های مهم شهر اصفهان بروند و از لحظات سفرشان به خوبی استفاده کنند. به همین دلیل است که برای رزرو اتاق یا اجاره سوئیت در اصفهان، ما به شما هتل عباسی را پیشنهاد می کنیم.

معرفی اتاق های هتل عباسی اصفهان

در هتل عباسی اصفهان، ۲۲۵ اتاق و سوئیت وجود دارد که می توانید گزینه موردنظر خود را از بین این اتاق ها و سوئیت ها انتخاب کرده و رزرو کنید. اگر بخواهیم از تفاوت این اتاق ها بگوییم، باید به تفاوت چیدمان و طراحی اتاق ها، وسایل هر اتاق و منظره اتاق اشاره کنیم.

اتاق های هتل عباسی به نام های اتاق های چشم انداز، اتاق های استاندارد و اتاق های پردیس قابل رزرو هستند. از آنجایی که یکی از موارد مهم در انتخاب هتل، قیمت بوکینگ هتل یا هزینه رزرو هر شب آن است، هزینه رزرو اتاق ها و سوئیت های هتل عباسی و امکانات آنها را به شما توضیح خواهیم داد. هزینه رزرو این اتاق ها در لیست قیمت هتل عباسی اصفهان، بین ۲ تا ۳ میلیون تومان است.

سوئیت صفوی هتل عباسی اصفهان

سوئیت های هتل عباسی نیز به نام های سوئیت های صفوی، سوئیت های قاجاری، سوئیت های پردیس و سوئیت های سبز قابل رزرو هستند. هزینه رزرو این سوئیت ها بین ۴ تا ۶ میلیون تومان است.

اصلی ترین رنگها در سوئیت صفوی، سبز زمردی، قرمز یاقوتی، طلایی و مشکی است که وجود این رنگها در کنار هم، اتاق را به یک فضای بانشاط و خاص تبدیل کرده است. روی تمام دیوارهای سوئیت صفوی، شما طرحی از هنر و معماری اصفهان را مشاهده خواهید کرد. در سوئیت های صفوی، یک اتاق دبل و یک اتاق توئین و یک فضا برای نشیمن افراد وجود دارد. در اتاق دبل، یک تختخواب دونفره بزرگ قرار دارد و در اتاق توئین، دو تخت جدا از هم وجود دارد. زیباترین بخش سوئیت صفوی، فضای نشیمن است که با مبلهای سبز رنگ زیبا دکور شده است و نور خوبی دارد. در این سوئیت از هنر مقرنس کاری ایرانی، گچ بری ظریف، تشعیر و تذهیب برای زیبایی فضا استفاده شده است. در اتاق دبل سوئیت صفوی، شما تجهیزاتی مانند تختخواب دو نفره، میز آرایش، صندلی و دراور چوبی را مشاهده می کنید. در اتاق توئین سوئیت صفوی نیز تختخواب، آباژور، تلفن، دستمال کاغذی، چیلر، لامپ، کمد دیواری و وسایل تزئینی قرار دارد. این سوئیت رو به باغ است و شما می توانید زیبایی و سرسبزی باغ هتل را از پشت پنجره مشاهده کنید. سوئیت صفوی دو حمام و سرویس بهداشتی وجود دارد. در اتاق دبل سوئیت صفوی، حمامی بزرگ با وان و کابین دوش وجود دارد که در طول روزهای سفرتان می توانید از آن استفاده کنید. اگر به دنبال اجاره سوئیت در اصفهان هستید، به رزرو سوئیت صفوی در هتل عباسی فکر کنید.

در سوئیت قاجار هم از رنگهای قرمز یاقوتی، سبز زمردی، فیروزه ای، سرمه ای، طلایی و سفید استفاده شده است و فضای این اتاق به سبک معماری دوران قاجار شباهت دارد. این سوئیت تنها یک اتاق دبل دارد. در اتاق خواب سوئیت قاجار یک میز آرایشی و صندلی، کمد دیواری، دراور، آباژور، تلفن و… وجود دارد. در فضای نشیمن سوئیت هم ست کامل مبلمان به همراه میز پذیرایی، تلویزیون و دکوری های قدیمی را می بینید. روی دیوارها و سقف سوئیت قاجاری هم طرح ها و نقش های ظریف و زیبایی را مشاهده خواهید کرد. در تراس سوئیت قاجار شما می توانید روی صندلی بنشینید و منظره زیبای باغ را تماشا کنید. از اتاق خواب سوئیت قاجاری، دری به تراس باز می شود و داخل تراس نیز صندلی های راحتی و میز قرار دارد که می توانید روی آنها بنشینید و منظره باغ هتل عباسی را مشاهده کنید. سوئیت قاجاری، یکی از سوئیت های محبوب در هتل عباسی است که قیمت آن از سوئیت های صفوی پایین تر است و تمام امکانات بهداشتی و رفاهی را دارد. در نتیجه قبل از رزرو هتل های اصفهان در سفر، می توانید به رزرو سوئیت قاجاری در هتل عباسی فکر کنید.

در سوئیت پردیس، خبری از طرح های مختلف و نقش و نگارهای متعدد نیست و این سوئیت برای افرادی مناسب است که دوست دارند در یک فضای ساده و مجهز استراحت کنند. این سوئیت، ظرفیت پذیرایی از دو نفر را دارد و یک فضای کاملا شخصی در اختیار افراد قرار می دهد. در سوئیت پردیس، یک اتاق بزرگ دبل با دو دست مبلمان، میز و صندلی، تابلو، میز آرایش، آینه، تلفن، کمد دیواری و.. وجود دارد. تختخواب دو نفره در انتهای سوئیت قرار دارد و با پرده از دیگر قسمتها جدا شده است. از تراس سوئیت پردیس، شما می توانید نهر آب و درختان سرسبز را مشاهده کنید. در تراس سوئیت پردیس نیز میز و صندلی های مخصوص برای شما قرار داده شده است تا امکان استراحت کردن و تماشای همزمان باغ را داشته باشید.

در هتل عباسی، انواع اتاق ها و سوئیت ها وجود دارد و شما می توانید با توجه به تعداد همسفران خود، اتاق مناسب خود را انتخاب کرده و رزرو کنید. برای انتخاب و رزرو اتاق یا سوئیت در هتل عباسی اصفهان، می توانید از بهترین مرجع ملی رزرو هتل و اقامتگاه برای این کار استفاده کنید تا خیلی سریع و راحت این کار برای شما انجام شود.

لذت خوردن غذاهای ایرانی در رستوران های هتل عباسی اصفهان

حتی اگر سلیقه غذایی خاصی داشته باشید، در هتل عباسی اصفهان می توانید غذای دلخواه خود را پیدا کرده و نوش جان کنید. در این هتل بزرگ ۶ رستوران مختلف قرار دارند که بهترین آشپزهای ایرانی در آن مشغول به فعالیت هستند و انواع غذاهای ایرانی، انواع کباب ها، دسرها، سالادها، غذاهای دریایی و خوراک های بین المللی را برای مهمانان هتل سرو می کنند.

همچنین این هتل سفره خانه، چایخانه، کافه تریا و کافی شاپ مجزا دارد که می توانید در این قسمت ها نیز غذا یا نوشیدنی میل کنید.

در رستوران چهلستون هتل عباسی، نقاشی های بسیار زیبا از تاریخ ایران را مشاهده می کنید که واقعاً هرکسی را مجذوب خود می کند. زمانی که از تماشای زیبایی های دیوارهای رستوران چهلستون سیر شدید، نگاهی به سقف و ستونهایش بیندازید تا شما را اسیر زیبایی خود کنند. زیبایی های هتل عباسی اصفهان تمام شدنی نیست و در هر جای این هتل، شما منظره ای از هنر و معماری اصفهان را مشاهده خواهید کرد.

در رستوران نقش جهان هتل، خبری از نقاشی ها و روایتگری روی دیوار نیست و آنچه شما را مجذوب خود می کند، وجود شیشه های رنگی در دیوارها و سقف رستوران است. در این رستوران مشاهده می کنید که وجود این شیشه های رنگی باعث زیبایی و جذابیت فضا شده اند و زیباترین رنگها را به داخل فضای شما آورده اند.

رستوران چشم انداز هتل عباسی، روی بام هتل ساخته شده است و به شما اجازه می دهد تا غذای خود را در فضایی باز و دلنشین میل کنید. زمانی که به رستوران چشم انداز هتل عباسی می روید، کل شهر اصفهان را می توانید مشاهده کنید و از مناظر اطراف لذت ببرید. میل کردن غذا در رستوران چشم انداز هتل عباسی، یکی از کارهای بسیار لذت بخشی است که در طول سفرتان می توانید تجربه اش کنید.

سالن صبحانه هتل عباسی اصفهان

تمام مهمانان این هتل، از صبحانه رایگان هتل بهره مند می شوند و وعده صبحانه را مهمان هتل عباسی هستند. در سالن صبحانه خوری هتل عباسی، شما هنر مقرنس کاری، آینه کاری و میناکاری را مشاهده می کنید. معماری سالن صبحانه خوری هتل بسیار زیبا و جذاب است و از رنگهای گرم و جذاب در این قسمت استفاده است. در نتیجه وقتی وارد این سالن می شوید، انرژی زیادی برای شروع روزتان خواهید داشت.

شاید قیمت هتل عباسی اصفهان از قیمت رزرو دیگر هتلهای اصفهان بیشتر باشد، اما به این موضوع توجه داشته باشید که این هتل، یک هتل ۵ ستاره و بین المللی با امکانات کامل و خدمات دهی فوق العاده است که باعث آرامش شما در سفر به اصفهان می شود. بنابراین اگر به دنبال رزرو بهترین هتل در اصفهان هستید، پیشنهاد ما این است که هتل عباسی اصفهان را انتخاب کرده و به کمک بهترین مرجع ملی رزرو هتل و اقامتگاه، اقدام به رزرو این هتل کنید.

آرامش عمیق در باغ هتل عباسی اصفهان

باغ باصفای هتل عباسی، حدود ۶۰۰۰ مترمربع مساحت دارد که تمام بخش های آن با گلها، درختان و جوی آب طراحی شده است. این باغ، فضایی آرامش بخش و دلگشا است و از زیباترین بخش های هتل محسوب می شود. در طول روز و شب، مهمانان زیادی را خواهید دید که روی صندلی های باغ نشسته اند و از زیبایی و شادابی فضای باغ لذت می برند. افرادی که به دنبال اجاره سوئیت در اصفهان هستند و هتل عباسی را انتخاب می کنند، می توانند فضای باغ هتل را از تراس خود مشاهده کنند و از زیبایی های طبیعی این باغ لذت ببرند.

محوطه بیرونی هتل عباسی اصفهان

موقعیت مکانی عالی هتل عباسی اصفهان

این هتل در قلب شهر اصفهان قرار دارد و جزو بافت سنتی این شهر محسوب می شود. فاصله هتل عباسی تا سی و سه پل تنها ۳ دقیقه با ماشین است. فاصله این هتل تا کاخ هشت بهشت را می توانید در ۴ دقیقه پیاده طی کنید.

با ماشین، فاصله این هتل تا میدان نقش جهان تنها ۹ دقیقه است. یکی از بزرگترین مزایای هتل عباسی اصفهان، نزدیکی آن به خیابان چهارباغ است؛ یعنی این هتل در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد. به همین دلیل است که هتل عباسی، از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل های اصفهان است و به شما این اجازه را می دهد تا اوقات بسیار خوبی در سفر داشته باشید و روزهای سفرتان را در مکانی عالی و زیبا استراحت کنید.

نظر شما