شناسهٔ خبر: 55551707 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

سفر زیارتی تفریحی به مشهد با هتل های فول امکانات

یک سفر زیارتی و تفریحی به مشهد با هتل های فول امکانات این شهر عالی به نظر می‌رسد. این هتل ها را در وب سایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید.

صاحب‌خبر -

همان‌طور که می‌دانید شهر مشهد یک شهر زیارتی و تفریحی است. پس مطمئن باشید با سفر به این شهر حتماً به شما خوش می‌گذرد و یکی از خاطره‌انگیزترین مسافرت‌های عمرتان را به مقصد مشهد خواهید داشت. البته یکی از تأثیرگذارترین فاکتورها برای به‌یادماندنی شدن سفرتان شناخت هتل های مشهد است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفر به مشهد و رزرو هتل این مقاله را بخوانید.

هتل ضیافت الزهرا مشهد

هتل ضیافت الزهرا مشهد

اگر دوست دارید در رفاه کامل باشید و از امکانات مدرن و به‌روز استفاده کنید بهتر است هتل ضیافت الزهرا مشهد را رزرو کنید. این هتل نوساز یکی از زیباترین و جذاب‌ترین هتل ‌هایی است که در طول عمرتان خواهید دید. هتلی که در سال ۱۴۰۰ افتتاح گردیده و در مجموع دارای ۱۴۵ باب اتاق و سوئیت است. هتل ضیافت الزهرا مشهد در خیابان نواب صفوی ده، شهید شوشتری ۷ قرار دارد.

هتلی با معماری جذاب و دوست‌داشتنی، نورپردازی عالی، مبلمان شیک، لابی بسیار زیبا و امکانات مدرن. از همه مهم‌تر اینکه چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به بارگاه امام رضا دارد. هتل پنج ستاره ضیافت الزهرا مشهد در مجاورت بارگاه رضوی قرار گرفته و با روف گاردن زیبایش نمایی کم‌نظیر از گلدسته‌ها و گنبد امام هشتم به شما هدیه می‌دهد. از همه مهم‌تر اینکه هتل ضیافت الزهرا مشهد دسترسی خوبی به خانه تاریخی داروغه مشهد، بازار عباس قلی خان، موزه مردم شناسی، خانه تاریخی توکلی و موزه آستان قدس رضوی دارد.

از جمله اتاق‌های شیک و مجلل هتل ضیافت الزهرا می‌توان به اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته دبل لوکس، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته لوکس، سوئیت یک‌ خوابه سلام برای دو نفر، سوئیت دو خوابه سلام برای چهار نفر و اتاق کانکت برای چهار نفر اشاره کرد. باید بدانید اکثر سوئیت‌ها امکانات رفاهی و اقامتی خوبی دارند.

اگر برای تفریح به مشهد می‌روید ولی وقت گشت و گذار ندارید، پیشنهاد می‌دهیم هتل ضیافت الزهرا را رزرو کنید؛ چراکه این هتل دارای امکانات ورزشی و تفریحی خوبی نظیر حمام ترکی، استخر، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، ماساژ، فوتبال دستی، فضای سبز، آلاچیق در محوطه و… است. همچنین این هتل زیبا و باشکوه دارای چندین سالن پذیرایی بسیار زیبا و شیک با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا است. از طرفی هتل ضیافت الزهرا مشهد دارای پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۵۰ ماشین و اینترنت رایگان است.

هتل هما ۱ مشهد

هتل هما ۱ مشهد

یکی از هتل های لوکس مشهد هتل هما احمدآباد است که به هتل هما یک نیز معروف است. این هتل زیبا با موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده‌ای که دارد به جاذبه‌های گردشگری و طبیعی شهر مشهد مانند پارک ملت، پارک وکیل آباد، طرقبه، شاندیز، زشک و چالیدره نزدیک است. هتل هما یک دقیقاً در میدان احمدآباد قرار گرفته و با معماری زیبایش نظر همه را جلب می‌کند. این هتل در گذشته با نام‌ هتل هایت شناخته می‌شد که امروزه مورد بازسازی نیز قرار گرفته است.

هتل هما احمدآباد مشهد دارای فازهای مختلفی برای اقامت میهمانانش است که نظیر آنها ساختمان اصلی هتل، ویلاهای هتل و آپارتمان‌های آن است. در مجموع می‌توان گفت هتل هما ۱ دارای ۱۳۵ واحد اقامتی بوده و انواع و اقسام امکانات ورزشی و تفریحی را نیز در خود جای داده است؛ نظیر این امکانات سالن آمفی‌تئاتر، فضای سبز، مسیر دوچرخه سواری، ماساژ، جکوزی، سونا بخار، سونا خشک، زمین تنیس، مسیر پیاده‌روی، تالار عروسی و فروشگاه و غرفه است.

همچنین این هتل جذاب دارای اینترنت رایگان در لابی و اتاق، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۰۰ خودرو، سرویس رایگان به حرم، آژانس مسافرتی، خدمات پزشکی، دستگاه واکس کفش، ویلچر، نمازخانه، اتاق عقد، آرایشگاه مردانه، آرایشگاه زنانه، تراس عمومی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، کافی شاپ، رستوران، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، سالن تشریفات و… است.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد

از دیگر گزینه‌ها برای رزرو هتل در مشهد، هتل درویشی است. این هتل در خیابان امام رضا قرار گرفته و نزدیک به حرم است. افرادی که قصد زیارت در مشهد را دارند، می‌توانند هتل درویشی را رزرو کنند و از خدمات کم‌نظیر آن نیز لذت ببرند. این خدمات شامل روم سرویس، اتاق چمدان، لاندری، خدمات بیدار باش، سرویس به حرم رایگان، خدمات باربری، پرینتر، صرافی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۷۰ خودرو، اتاق بازی، کافی نت و… است.

از طرفی این هتل امکانات تفریحی و ورزشی ایده‌آلی برای مسافرانش دارد که نظیر آن‌ها سالن بدنسازی، بیلیارد، استخر، حمام ترکی، سونا خشک و بخار، جکوزی، ماساژ، زمین بازی، رستوران فضای سبز، رستوران روف گاردن، رستوران فست فود، کافی شاپ و فروشگاه و غرفه است. ناگفته نماند که هتل درویشی در سال ۱۳۹۰ ساخته شده و دارای ۲۰ طبقه است. این هتل زیبا با معماری جذابش حتماً شما را شیفته خود می‌کند. همچنین فضای سبز بسیار زیبایی داشته و در آن رستوران و کافی شاپش نیز به چشم می‌خورد. از همه مهم‌تر اینکه چشم‌انداز خوبی به حرم مطهر رضوی دارد.

هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ مشهد

برای رزرو هتل در مشهد یکی از بهترین پیشنهادها، هتل الماس ۲ است. این هتل زیبا و مجلل در خیابان امام رضا با معماری زیبایش می‌درخشد. باید بدانید هتل الماس ۲ با واحدهای اقامتی جذابی که دارد معروف است. این واحدهای اقامتی هرکدام با معماری و دکوراسیون خاصی دیزاین شده‌اند که نظیر آن‌ها سبک ایران باستان، آفریقایی، روسی، صفوی، عربی، تایلندی و غیره است. در مجموعه هتل الماس ۲ مشهد یک ساختمان ۲۵ طبقه بوده که ۲۱۷ واحد اقامتی را در برگرفته است.

هتل الماس ۲ مشهد امکانات فوق‌العاده خوبی داخل واحدهای اقامتی‌اش دارد که نظیر آنها جالباسی، تلویزیون، اتو و میز اتو، شبکه فیلم داخلی، مبلمان، حمام، کتری برقی، صندوق امانات، مینی بار با هزینه، چای کیسه‌ای، دراور، آب معدنی رایگان، قفل الکترونیک درب، تخت نوزاد، حوله حمام، تلویزیون، میز آرایش و سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی است.

امکانات و تفریحات هتل الماس ۲ نیز بسیار لاکچری و مدرن است که نظیر آن‌ها سالن بدنسازی، سالن آمفی‌تئاتر، سالن چندمنظوره، استخر، ماساژ، اتاق بازی، اینترنت رایگان، چایخانه سنتی، کافی شاپ، رستوران گردان، رستوران روف گاردن، رستوران فست فود و… است. همچنین این هتل زیبا دسترسی بسیار راحتی تا حرم داشته و برای زیارت در مشهد مناسب است. از طرفی فاصله اندکی تا راه آهن، پایانه مسافربری، خطوط بی آر تی، فرودگاه و مترو دارد.

هتل قصر طلایی مشهد

یکی از جذاب‌ترین هتل ‌ها برای اقامت در مشهد، هتل قصر طلایی است. این هتل زیبا جزو هتل های لوکس مشهد به شمار می‌رود. هتل قصر طلایی مشهد برای اولین بار در سال ۱۳۸۹ به بهره‌برداری رسید. این هتل در فضایی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع بنا گردیده و امروزه دارای ۳۵۷ واحد اقامتی برای پذیرایی از مسافران مشهد است.

از امکانات تفریحی و خدمات هتل نیز می‌توان به آرایشگاه مردانه و زنانه، اتاق عقد، نمازخانه، روزنامه، دستگاه خودپرداز، فروشگاه و غرفه، رستوران، چایخانه سنتی، رستوران فضای باز، رستوران سنتی، فست فود، کافی شاپ، سالن بدنسازی، استخر، حمام ترکی، اسپا، فوتبال دستی، دوچرخه سواری، بیلیارد، تخت سنتی، اتاق برای سیگاری‌ها، پارک بازی کودکان، اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان با ظرفیت بالا اشاره کرد.

نکته نهایی

برای اطلاع از قیمت هتل در مشهد می‌توانید به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. همچنین در این وب سایت می‌توانید همه هتل های مشهد را ببینید و دسترسی آنها به حرم مطهر رضوی را روی نقشه بررسی نمایید. همچنین تصاویر هتل های مشهد را ببینید و اقامتگاه متناسب با سلیقه خود را انتخاب نموده و به صورت آنلاین در کمترین زمان ممکن رزرو کنید. از طرفی قادر خواهید بود قیمت هتل های مشهد را با یکدیگر مقایسه نمایید.

 

برچسب‌ها:

نظر شما