شناسهٔ خبر: 55541835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سه حلقه چاه در شهرکرد وارد مدار آبرسانی شد

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور جایگزینی آب چشمه کوهرنگ و تامین آب شهرستان شهرکرد سه حلقه چاه وارد مدار آبرسانی شده است.

صاحب‌خبر -

فرشاد متقی اظهار داشت: این احتمال داده می‌شد که جاری شدن سیلاب، تنها به تاسیسات آبی خسارت وارد کند و این امکان وجود نداشت که چشمه کوهرنگ گل‌آلود شود، اما در آن محل تاسیساتی وجود نداشت و در حال حاضر آب گل‌آلود از چشمه بالا می‌آید.

وی افزود: ۵۰ درصد آب شهرکرد از چشمه کوهرنگ و ۵۰ درصد نیز از ۳۲ حلقه چاه تامین می‌شد که در حال حاضر برای جایگزینی آب چشمه کوهرنگ سه حلقه چاه وارد مدار شده است.

بیشتر بخوانید

متقی اضافه کرد: در مناطقی از شهرکرد که قطعی آب وجود دارد تانکر‌هایی در محلات مستقر شده تا نیاز مردم تامین شود، همچنین آب بسته‌بندی نیز در حال توزیع می‌باشد.

وی گفت: رایزنی‌هایی در حال انجام است که چاه‌های دیگری وارد مدار شده تا آب مورد نیاز از طریق آن چاه‌ها تامین شود.

متقی اظهار داشت: سایر شهر‌ها و روستا‌هایی که از سیلاب آسیب دیدند، آبرسانی از طریق تانکر انجام می‌شود و چاه‌هایی که از گذشته وجود داشته در حال احیای مجدد برای ورود به مدار هستند که اندکی زمان‌بر است.

وی ادامه داد: از ۸۰ تانکری که قرار شده از سایر استان‌ها وارد چهارمحال و بختیاری شود، در حال حاضر ۲۴ تانکر وارد استان شده که در حال آبرسانی هستند.

نظر شما