شناسهٔ خبر: 55540063 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سه حلقه چاه برای تامین آب شهرکرد وارد مدار شد

زهرا صفری

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۰ درصد آب شهرکرد از چشمه کوهرنگ و ۵۰ درصد مابقی از ۳۲ حلقه چاه تامین می‌شد که در حال حاضر برای جایگزینی آب چشمه کوهرنگ سه حلقه چاه وارد مدار شده است.

صاحب‌خبر -

فرشاد متقی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی در خصوص بارش‌های شدید در استان، اظهار کرد: این احتمال داده می‌شد که جاری شدن سیل، تنها به تاسیسات آبی خسارت وارد کند و این امکان وجود نداشت که چشمه کوهرنگ گل‌آلود شود، اما در آن محل تاسیساتی وجود نداشت و در حال حاضر آب گل‌آلود از چشمه بالا می‌آید.

وی افزود: ۵۰ درصد آب شهرکرد از چشمه کوهرنگ و ۵۰ درصد مابقی از ۳۲ حلقه چاه تامین می‌شد که در حال حاضر برای جایگزینی آب چشمه کوهرنگ سه حلقه چاه وارد مدار شده است، البته در مناطقی از شهرکرد که قطعی آب وجود دارد تانکرهایی در محلات مستقر شده تا نیاز مردم تامین شود، همچنین آب بسته‌بندی نیز در حال توزیع است.

متقی گفت: رایزنی‌هایی در حال انجام است که چاه‌های دیگری وارد مدار شود و فعلا آب مورد نیاز از طریق آن چاه‌ها تامین شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری بیان کرد: سایر شهرها و روستاهایی که از سیل آسیب دیدند، آبرسانی از طریق تانکر انجام می‌شود، البته چاه‌هایی که از گذشته وجود داشته در حال احیای مجدد برای ورود به مدار هستند که اندکی زمان‌بر است.

وی خاطرنشان کرد: از ۸۰ تانکری که قرار شده از سایر استان‌ها وارد چهارمحال و بختیاری شود، در حال حاضر ۲۴ تانکر وارد استان شده که در حال آبرسانی هستند.


انتهای پیام

نظر شما