شناسهٔ خبر: 55527259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سردار طراقیه:

پلیس تدابیر لازم را برای برقراری امنیت دسته عزاداری زینبیه اندیشیده است

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: تدابیر و برنامه ریزی لازم برای برقراری نظم و امنیت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان از سوی پلیس اندیشیده شده است.

صاحب‌خبر -

سردار طراقیه  در کمیسیون عملیات انتظامی استان زنجان با تسلیت ایام شهادت سالار و سرور شهیدان ابا عبدالحسین (ع) و یاران با وفایش، گفت: فرماندهی انتظامی استان زنجان از اول محرم با تمهیدات انتظامی و ترافیکی با برگزاری جلسات با هیئت امنای مساجد و تکایا برنامه ریزی لازم را انجام داده تا عزاداری‌ها در نظم و امنیت کامل برگزار شود.

او افزود: حضور جمعیت چند صد هزار نفری در این دسته عزاداری حساسیت مأموریت پلیس را دو چندان می‌کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: در یازدهم محرم دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان هر ساله پرشکوه‌تر از سال‌های پیش برگزار می‌ شود و خیل عظیمی از عاشقان امام حسین (ع) از اقصی نقاط کشور در آن شرکت می‌کنند.

سردار طراقیه گفت: در راستای برقراری کامل نظم و امنیت ترافیکی و انتظامی این مراسم، فرماندهی انتظامی استان با برگزاری جلسه هماهنگی با مسئولان هئیت امنای مسجد زینبیه اعظم زنجان تدابیر و برنامه ریزی لازم را برای برقراری نظم و امنیت و برگزاری باشکوه این عزاداری انجام داده است.

او افزود: فرماندهی انتظامی استان زنجان با بکارگیری حداکثر توان خود حرکت این دسته عظیم را پشتیبانی کرده و با اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی به مردم و عزاداران خدمات رسانی می‌کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان بابیان اینکه کارکنان انتظامی استان زنجان از ساعت‌ها قبل در مسیر‌های حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان مستقر هستند، از عزاداران  خواست تا پلیس را در اجرای هرچه بهتر مأموریت محوله یاری کنند.

نظر شما