شناسهٔ خبر: 66844540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار همدان:

شهید آیت‌الله رئیسی، خادمی خستگی‌ناپذیر و عاشق مردم بود

همدان-استاندار همدان گفت: شهید آیت‌الله دکتر رئیسی، خادمی خستگی‌ناپذیر و عاشق مردم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت، گفت: خدا را شاکریم که با هدایت‌های رهبر حکیم انقلاب‌اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مسیر خدمت به مردم شریف ایران اسلامی گام برمی‌داریم و یاد و خاطره شهیدان خدمت همواره در قلب ملت ایران زنده خواهد ماند.

وی افزود: با وجود مصائب شهادت شهید دکتر بهشتی و یارانش و همچنین شهادت شهید رجایی و باهنر در سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی و دیگر یاران امام راحل (ره) طی سال‌های بعد، انقلاب مردم ایران همچنان با صلابت و استوار به مسیر خود ادامه می‌دهد.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: سیدالشهدای خدمت نمونه‌ای بارز از یک مسئول و مدیر انقلابی در تراز جمهوری اسلامی بود که همواره بر خدمت بی‌وقفه به مردم شریف تأکید می‌کردند.

وی گفت: شهید آیت‌الله دکتر رئیسی خاطرات بسیار خوبی از همدان داشتند و همواره جویای احوال مردم شریف استان دارالمؤمنین و دارالمجاهدین بودند.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: حضور پرشور مردم شریف ایران اسلامی در مراسم تشییع شهید آیت‌الله دکتر رئیسی، نشان‌دهنده اخلاص و مردمی بودن آن شهید والامقام بود.

وی گفت: دولت سیدالشهدای خدمت با تلاش شبانه‌روزی، طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان که طی ۱۷ سال تنها ۳۰ درصد پیشرفت داشت را به بهره‌برداری رساند و گامی بزرگ در جهت رفع مشکل کمبود آب در این استان برداشت.

نظر شما