شناسهٔ خبر: 55540813 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۱۰۰ آتش‌نشان دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان را پوشش دادند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: همزمان با یازدهم محرم الحرام و برگزاری دسته عزاداری زینبیه اعظم ۱۰۰ آتش نشان زنجانی در آماده باش بوده و به عزاداران خدمات ارائه دادند.

صاحب‌خبر -

مجید امیرفضلی گفت: بر این اساس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان همانند دسته عظیم حسینیه اعظم زنجان نسبت به پوشش عزاداری زینبیه اعظم نیز اقدام کردند.

وی اضافه کرد: ۵۰ نفر از آتش نشانان زنجانی در قالب اکیپ ۲ نفره در مکانهای تعیین شده مسیر عزاداری و مناطق دیگر مستقر شدند.

این مسوول ادامه داد: در مراسم یوم الزینب ۲۵ دستگاه از ماشین آلات سبک و سنگین و موتوری به کار گیری شد و در مجموع این مراسم به نحو مطلوبی برگزار و پوشش داده شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه حادثه ای در این روز گزارش نشد، اظهار داشت: آتش نشانان زنجانی از نخستین شب ماه محرم نیروهای آتش‌نشانی زنجان در آماده باش هستند و این مهم همچنان تا شب ۱۲ محرم ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت حضور در اماکن مذهبی و شرکت در مراسم سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) با مسوولان اماکن مذهبی و نیروهای امدادی به ویژه آتش‌نشانان همکاری داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه، خونسردی خود را حفظ کرده و همزمان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس بگیرند.

نظر شما