شناسهٔ خبر: 55340126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

منازل در معرض خطر تخریب سیل در روستای بارده تخلیه شدند

مریم بیگی

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه خوشبختانه تاکنون خسارت جانی در پی وقوع سیل در روستای بارده گزارش نشده است، گفت: منازل در معرض خطر تخریب با همکاری اعضای شورا تخلیه و ساکنان در مناطق امن اسکان داده شده‌اند.

صاحب‌خبر -

علی حیدری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در مدت زمان ۴۵ دقیقه شاهد بارش ۵۰ میلی‌متری باران در روستای بارده از توابع شهرستان بن بودیم، اظهار کرد: حجم بارندگی در این روستا فراتر از تصور بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر نیروهای جمعیت هلال‌احمر، راهداری، اورژانس و اعضای ستاد بحران در منطقه سیل‌زده روستای بارده برای امدادرسانی و بازگشایی جاده روستا حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه تاکنون خسارت جانی در پی وقوع سیل در روستای بارده گزارش نشده است، گفت: اما شاهد خسارت مالی و قطعی آب، برق و گاز هستیم، منازل در معرض خطر تخریب با همکاری اعضای شورا تخلیه و ساکنان در مناطق امن اسکان داده شده‌اند.

حیدری با اشاره به اینکه در سایر نقاط چهارمحال و بختیاری نیز شاهد بارش‌های سیل‌آسا و آبگرفتی معابر بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: در شهرستان کوهرنگ حدود ۳۰ میلی‌متر بارش رخ داده، اما گزارش خسارت و اعلام شرایط بحرانی از سایر نقاط استان تاکنون ارائه نشده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: از چند روز گذشته هشدارهای متعددی مبنی بر وقوع بارش‌های سیل‌آسا در استان داده شد، اما متاسفانه برخی شهروندان به این هشدارها بی‌توجه هستند.

وی در پایان بیان کرد: پس از خروج سامانه بارشی، برآورد خسارات سیل در چهارمحال و بختیاری انجام خواهد شد.

انتهای پیام 

نظر شما