شناسهٔ خبر: 55339970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وضعیت بحرانی در روستای بارده اعلام شد

سرپرست فرمانداری بن گفت: در حال حاضر دستگاه‌های امدادرسان و نیرو‌های امدادی در حال اعزام به روستای بارده هستند و برای اسکان و امدادرسانی نیازمند کمک هستیم.

صاحب‌خبر -

آقای علی‌بیگی با اشاره به وقوع سیل در روستای بارده از توابع شهرستان بن، اظهار کرد: متاسفانه در پی وقوع بارش‌های سیل‌آسا تعدادی از منازل مسکونی تخریب شده‌اند و تعدادی از زئران امامزاده این روستا در این محل گیر افتاده‌اند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بن افزود: در حال حاضر دستگاه‌های امدادرسان و نیرو‌های امدادی در حال اعزام به روستای بارده هستند، برای اسکان و امدادرسانی نیازمند کمک هستیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه آب، برق و گاز روستای بارده قطع شده است، عنوان کرد: همچنین دو سد خاکی در شهرستان بن تخریب شده است.

علی‌بیگی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر روستا‌های شیخ‌شبان، آزادگان، پهنا، حیدری و چند روستای دیگر در معرض خطر هستند.

آقای حیدری سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری هم گفت: شرایط اضطراری در روستای بارده از توابع شهرستان بن اعلام شده است.

وی ادامه داد: برای پیگیری وضعیت امدادرسانی در منطقه سیل‌زده بارده حضور داریم، درخواست اعزام ماشین‌آلات از شهرستان‌های مجاور برای امدارسانی داده شده است.

حیدری با اشاره به مسدود شدن راه ارتباطی روستای بارده، خاطرنشان کرد: تعدادی از زائران نیز در اطراف امامزاده این روستا گیر افتاده‌اند و در حال بازگشایی مسیر هستیم، بارش‌ها در این منطقه فراتر از پیش‌بینی بود.

منبع: ایسنا

نظر شما