شناسهٔ خبر: 55346313 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین وضعیت سیل در ۱۸ استان کشور/ امدادرسانی ها ادامه دارد

فعالیت سامانه بارشی مونسون در کشور هنوز ادامه دارد و در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و رضوی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

در مجموع در ۶۲ شهرستان از ۱۸ استان کشور شامل سیستان و بلوچستان، تهران، فارس، کرمان، هرمزگان، قم، سمنان، مازندران، یزد، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، گلستان، اصفهان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و مرکزی عملیات‌های امداد و نجات مربوط به سیل و آبگرفتگی به اجرا در آمد.

تعدادی از جاده‌های اصلی از جمله شهداد-نهبندان و ریگان-ایرانشهر و زاهدان-میرجاوه همچنان مسدود است. جاده بندر خمیر - بندرلنگه محدوده روستای کنخ تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه انجام می‌شود.

جاده چالوس، آزاد راه تهران- شمال و همچنین بخش‌های دیگر از مسیر‌های کشور به دلیل بارندگی مسدود است. جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال (مسیر رفت و برگشت) از ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته به علت بارندگی شدید و احتمال نشست آسفالت تا اطلاع بعدی مسدود است و همچنین مسیر هراز با توجه به ادامه عملیات پاکسازی گل و لای تا اطلاع بعدی بسته شده و جاده سولقان به امامزاده داوود (ع) هم به علت ادامه پاکسازی سطح جاده مسدود شده است.

برخی از مسیر‌های استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، تهران، قم، اصفهان، یزد، چهار محال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، فارس، کرمان و بوشهر درگیر با وزش باد و طوفان و بارندگی است به همین منظور وزش باد شدید باعث بروز پدیده گرد و غبار و کاهش میدان دید رانندگان می‌شود و احتمال وقوع تصادفات زنجیره‌ای را افزایش می‌دهد، بارندگی‌ها باعث افزایش لغزندگی سطح جاده‌ها می‌شود و رعایت سرعت مطمئنه و افزایش فاصله طولی با خودرو جلویی در این شرایط ضروری است.

محور هراز در استان تهران و ۶ محوره شریانی دیگر در استان‌های کرمان بوشهر و سیستان و بلوچستان به همراه ۱۰ محور غیر شریانی مسدود شده است که راهداران در سراسر کشور در آماده‌باش کامل قرار دارند و در حال بازگشایی محور‌های مذکور هستند.

جاده فیروزکوه حدود سه ساعت به دلیل وقوع سیل مسدود شده بود ترافیکی سنگینی در این محور به وقوع پیوست، اما با تلاش راهداران این محور حدود ساعت ۲۲ بازگشایی شده است و مشکلی فعلا وجود ندارد.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش‌ها هم در نوار شمالی و در نیمه جنوبی طی سه، چهار روز آینده خبر داد و گفت: در تهران هم امروز در ساعات بعدازظهر احتمال رگبار‌های پراکنده و بارش‌های رگباری وجود دارد.

امروز و فردا آب‌های دریای خزر، دریای عمان، خلیج فارس و تنگه هرمز، مواج و متلاطم خواهند بود و فعالان دریایی به ویژه صیادان در این مناطق باید توجه لازم را داشته باشند.

 

تخلیه ۱۸ روستا در استان کرمان

مدیرکل مدیریت بحران کرمان گفت: با توجه به شدت بارندگی و حجم بالای روان‌آبها، تخلیه دو روستا در زرند و ۱۶ روستا در رفسنجان در دستور کار است.

 

 

۱ روز پیش
وضعیت در بخش صیدون بحرانی است

بخشدار صیدون گفت: سامانه بارشی «مونسون» به این بخش رسیده و خساراتی را وارد کرده است.

او از ستاد مدیریت بحران استان خوزستان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و جمعیت هلال احمر استان خواست که دستگاه‌های راهداری از جمله لودر، بولدوزر، گریدر و دیگر تجهیزات مورد نیاز را برای رسیدگی به وضعیت سیل زدگان در اختیار آنان قرار دهند.

۱ روز پیش
مفقود شدن چوپان ۷۰ ساله در کوهرنگ

سرپرست فرمانداری کوهرنگ گفت: در جریان سیل اخیر یک چوپان ۷۰ ساله در ارتفاعات زردکوه این شهرستان مفقود شده و احتمال فوت او بسیار زیاد است.

۱ روز پیش
خسارت بیش از ٢٠٠ میلیارد ریالی به بخش کشاورزی شهرستان نیکشهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیکشهر گفت: ١٧٠٠ هکتار از خرما‌های آماده برداشت شهرستان نیکشهر خسارت وارد شده است.

 

۱ روز پیش
اعزام ۱۱ تیم امدادی به مناطق سیل زده رفسنجان

رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان گفت: ۱۱تیم عملیاتی امدادی از شهرستان‌های استان کرمان به مناطق درگیر سیلاب در رفسنجان اعزام شده اند.

۱ روز پیش
تخریب فنس گوزن زرد در ارسنجان بر اثر سیل

کامران اسلاملو مسئول مدیریت بحران محیط زیست فارس گفت: با توجه به اهمیت موضوع به سرعت، به همراه سه اکیپ یگان حفاظت محیط زیست به منطقه اعزام شد که با هماهنگی رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان به وسیله یک دستگاه تراکتور و همکاری نیروهای داوطلب مردمی نسبت به ترمیم موقت فنس ها اقدام شد.

۱ روز پیش
افزایش جان باختگان و مفقودان سیل در مازندران

بر اساس تازه‌ترین گزارش مرکز مدیریت بحران استانداری مازندران در ادامه بررسی خسارت‌های سیل در شهرستان چالوس تاکنون چهار جنازه پیدا شده است و احتمال هشت مفقودی گزارش شده که هفت نفر از هشت مفقودی در منطقه واسکول چالوس از اتباع خارجی هستند.

آخرین وضعیت سیل در ۱۸ استان کشور/ امدادرسانی ها ادامه دارد

 

۱ روز پیش
سیلاب به مجتمع مس سرچشمه رفسنجان آسیبی وارد نکرد

سخنگوی ستاد بحران مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اعلام کرد که سیلاب دو روز اخیر به این مجتمع خسارتی وارد نکرده است.

آخرین وضعیت سیل در ۱۸ استان کشور/ امدادرسانی ها ادامه دارد

۱ روز پیش
انسداد محور خمین به الیگودرز براثر سیلاب

محور خمین به الیگودرز بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در محدوده برخی روستا‌های مجاور جاده مسدود شد.

۱ روز پیش
سیل به ۱۲ روستای داراب خسارت وارد کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: در پی بارندگی‌های ۳ روز گذشته در شهرستان داراب، سیل به ۱۱ روستای این شهرستان خسارت وارد کرده و سبب تخلیه ۴ روستا شده است.

۱ روز پیش
سیل به آرامستان کرمان رسید

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، از اقدام سریع و به‌موقع برای رفع مشکل آب‌گرفتگی در آرامستان بهشت کریمان خبر داد.

آخرین وضعیت سیل در ۱۸ استان کشور/ امدادرسانی ها ادامه دارد

 

۱ روز پیش
ورود سامانه بارشی مونسون به شهرستان باغملک

 سامانه بارشی مونسون به شهرستان باغملک

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_16397730"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8199038/16397730?width=400&height=300"></script></div>

 

۱ روز پیش
سیلاب در الیگودرز ۲ کشته و ۱۵ مفقودی در پی داشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: به دنبال وقوع سیلاب و رانش زمین در منطقه «ذلقی» الیگودرز، دو نفر کشته و بین هشت تا ۱۵ نفر نیز مفقود شده‌اند.

وی با بیان اینکه تیم‌های هلال احمر و امدادی در حال جستجوی مفقودی‌ها هستند عنوان کرد: این حادثه در منطقه «ذلقی» و در دره بخش «ذلقی» رخ داده است.

آخرین وضعیت سیل در ۱۸ استان کشور/ امدادرسانی ها ادامه دارد

 

۱ روز پیش
جاری شدن سیل در خضر آباد

فرماندار شهرستان اشکذر از جاری شدن سیل در برخی روستا‌های شهر خضرآباد این شهرستان خبر داد.

او گفت: جاری شدن سیل باعث قطعی آب، برق و گاز در برخی روستا‌های شهر خضرآباد شده که در حال رفع این قطعی‌ها هستیم.

آخرین وضعیت سیل در ۱۸ استان کشور/ امدادرسانی ها ادامه دارد

۱ روز پیش
روستا‌های کوثر ریز و ناصریه تخلیه کامل شوند

سرپرست فرمانداری رفسنجان از ساکنان روستا‌های کوثر ریز و ناصریه خواست باتوجه به حجم بارش‌ها منازل خود را تخلیه کنند.

۱ روز پیش
۳ مفقودی سیل در کرمان نجات یافتند / یک گردشگر جان باخت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از نجات یافتن ۳ مفقودی سیل در استان کرمان خبر داد.

وی افزود: در سکنج نیز سه جوان گردشگر متأسفانه در مسیر سیلاب گرفتار شده بودند که بعد از ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه تلاش این سه نفر در حالی که ۲ نفر مجروح شده و یک نفر جان باخته بود پیدا شدند.

۱ روز پیش
آماده باش دستگاه‌های اجرایی شادگان در پی ورود سامانه بارشی «مونسون»

موسوی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شادگان گفت: این جلسه جهت مقابله با هر گونه وقوع سیلاب احتمالی، طغیان رودخانه‌ها و آب گرفتگی با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و ستاد مدیریت بحران استان خوزستان مبنی بر وقوع پدیده مونسون هند برگزار شد.

۱ روز پیش
۱۲ خانه در روستای نهوج اردستان بر اثر سیل تخریب شد

سرپرست فرمانداری اردستان با اشاره به خسارت‌ افزون بر ۲۰ میلیارد تومانی سیل روز گذشته به خانه‌های مردم در روستای نهوج از توابع این شهرستان گفت: ۱۲ واحد مسکونی این روستا بر اثر سیل تخریب و ۶۰ خانه دچار آبگرفتگی شده است‌.

آخرین وضعیت سیل در ۱۸ استان کشور/ امدادرسانی ها ادامه دارد

 

۱ روز پیش
سامانه بارشی مونسون به دهستان پیان در شهرستان ایذه رسید

علت اصلی شکل گیری مونسون، تغییر بسیار زیاد دما در سال و در مناطق خشک در مقایسه با سطوح اقیانوس‌های همسایه است.

مونسون از واژه موسم گرفته شده است. واژه‌ای که مفهوم باد‌های موسمی را منتقل می‌کند.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_16397377"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8199038/16397377?width=400&height=300"></script></div>
۱ روز پیش
استفاده از تمامی امکانات پلیس جهت امداد رسانی به سیل زدگان

فرمانده انتظامی استان یزد گفت:در پی بارش های شدید و جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابر، پلیس در کنار سایر نیروهای امدادی تلاش های گسترده ای را برای امداد رسانی به مردم انجام داده است که این تلاش ها همچنان بدون وقفه ادامه دارد.

آخرین وضعیت سیل در ۱۸ استان کشور/ امدادرسانی ها ادامه دارد

۱ روز پیش
ادارات دولتی یزد بعلت پیامدهای ناشی از سیل، فردا شنبه تعطیل شدند

شاه حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزدگفت:ادارات دولتی یزد به جز دستگاههای خدمات رسان، فردا شنبه بعلت پیامدهای ناشی از جاری شدن سیل تعطیل شدند.

۱ روز پیش
بازگشایی محورهای روستایی جاسک ادامه دارد

به دلیل طغیان رودخانه‌های سدیچ، گابریک و جگین تعداد ۲۲ روستا راه ارتباطی آن‌ها مسدود بود که کار بازگشایی محورهای روستایی شروع و همچنان ادامه دارد.

آخرین وضعیت سیل در ۱۸ استان کشور/ امدادرسانی ها ادامه دارد

۱ روز پیش
با توجه به هشدار سیل در تمام کشور بسیج ظرفیت‌ها برای همه مناطق انجام شده است

وزیر کشور گفت: اکنون تمام کشور در شرایط هشدارباش است و بسیج ظرفیت‌ها برای همه مناطق انجام شده است.

احمد وحیدی درباره وضعیت وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان در کشور، گفت: نزدیک به ۱۸ استان با سیل درگیر بودند که استان‌های مازندران، گیلان، البرز، مرکزی، اصفهان، یزد، تهران و... و. از جمله استان‌های درگیر با سیل بودند که خدا را شکر مدیریت خوبی انجام شد و با اینکه حجم بارش‌ها بسیار زیاد بود، مدیریت شد. به عنوان مثال در استان یزد که معمولا ۴۰ میلی‌متر در سال بارش دارد، در سیل نزدیک به ۷۵ میلی‌متر بارندگی داشت که حجم بسیار بزرگی است. در استان‌های دیگر هم به همین صورت است.

 

آخرین وضعیت سیل در ۱۸ استان کشور/ امدادرسانی ها ادامه دارد

۱ روز پیش
خسارت ۱۰۰ میلیارد ریالی به تاسیسات آب روستا‌های داراب

آبرسانی به روستا‌های شهرستان‌های داراب که در بارندگی روز‌های اخیر دچار سیل زدگی شده بودند، در کمترین زمان ممکن از سر گرفته شد.

خسارت ۱۰۰ میلیارد ریالی به تاسیسات آب روستا‌های داراب

۱ روز پیش
تخریب یک مغازه در یزد به دلیل سیل

به دلیل حجم باران و خیس شدن خانه‌های کاهگلی از ساعتی قبل خانه ها و اماکن تجاری در بافت تاریخی و فرسوده شهر یزد در حال تخریب است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_16396854"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8199038/16396854?width=400&height=300"></script></div>
۱ روز پیش
رهاسازی هزار خودروی زمینگیر شده در سیلاب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از رهاسازی هزار دستگاه خودروی زمینگیر شده در سیلاب مناطق مختلف استان خبرداد.

رهاسازی هزار خودروی زمینگیر شده در سیلاب

۲ روز پیش
اعلام وضعیت اضطراری در مناطق عشایری فارس

مدیر کل امور عشایر فارس گفت: سامانه بارشی که از عصر امروز فعالیتش افزایش می‌یابد، وضعیت اضطراری در مناطق عشایری اعلام شده است.

اعلام وضعیت اضطراری در مناطق عشایری فارس

۲ روز پیش
متروی شیراز تعطیل شد

ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز اعلام کرد: متروی این کلانشهر امروز جمعه هفتم مردادماه از ساعت ۱۴ تعطیل است و به شهروندان خدمت‌رسانی نخواهد داشت.

متروی شیراز تعطیل شد

۲ روز پیش
سیل طالقان به روایت تصویر

بارش‌ شدید باران باعث وقوع سیل در برخی نقاط طالقان شد.

سیل طالقان به روایت تصویر

۲ روز پیش
مفقود شدن دو نفر از اهالی کوهرنگ به دنبال جاری شدن سیلاب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون جاری شدن سیلاب در استان تلفات جانی به دنبال نداشته، اما دو نفر در شهرستان کوهرنگ مفقوده شده اند و عملیات جست‌وجو و نجات در حال انجام است.

مفقود شدن دو نفر از اهالی کوهرنگ به دنبال جاری شدن سیلاب

۲ روز پیش
تخلیه آب در ۲۵۰ خانه در استان اصفهان

۲۱۰ منزل مسکونی در استان اصفهان بر اثر وقوع سیل و بارش شدید باران دچار خسارت شدند.

تخلیه آب در ۲۵۰ خانه در استان اصفهان

۲ روز پیش
وزیر کشور وارد استان یزد شد

دقایقی پیش وزیر کشور به منظور بررسی مسائل مربوط به بارش‌های سیل آسا در استان یزد، وارد استان شد.

وزیر کشور وارد استان یزد شد

۲ روز پیش
نخل‌ها در سیل سیستان‌وبلوچستان غرق شدند

تصاویری از حجم هولناک سیل در یکی از روستاهای سیستان‌وبلوچستان را می‌بینید.

پل فقط دو دهنه دارد و این حجم از آب پشت پل جمع شده و درختان خرما در آن غرق می‌شوند.

زهک، کم‌بارش‌ترین شهر سیستان، رکورددار بارش باران شد. بارندگی دیروز زهک پنج برابر تمام بارش‌های تابستانی ۲۷ سال اخیر بود.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_16396514"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8199038/16396514?width=400&height=300"></script></div>
۲ روز پیش
تمامی راه‌های اصلی استان سمنان باز است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: تمامی راه‌های اصلی استان باز و تردد روان است.

تمامی راه‌های اصلی استان سمنان باز است

۲ روز پیش
سیل مرگبار در چالوس + تصاویر

سرپرست مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: سیل دیشب در چالوس تاکنون ۳ جنازه و ۳ مفقودی برجای گذاشته است.

سیل مرگبار در چالوس

۲ روز پیش
تصاویری از پاکسازی سیل امروز در طالقان

تصاویری از پاکسازی سیل امروز در طالقان را مشاهده می کنید

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_16396908"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8199038/16396908?width=400&height=300"></script></div>

 

۲ روز پیش
رفع آبگرفتگی ۱۴ مورد از منازل شهروندان گرگانی در پی بارش شدید باران

رئیس آتش نشانی گرگان از رفع آبگرفتگی ۱۴ مورد از منازل شهروندان گرگانی در پی بارش شدید باران خبر داد.

رفع آبگرفتگی ۱۴ مورد از منازل شهروندان گرگانی در پی بارش شدید باران

۲ روز پیش
خسارات سیلاب به اراضی کشاورزی چادگان

فرماندار شهرستان چادگان گفت: تعدادی گلخانه در بخش مرکزی و اراضی کشاورزی در بخش چنارود آسیب دیده است.

 

خسارات سیلاب  به اراضی کشاورزی چادگان

۲ روز پیش
ممنوعیت سفر به روستای گردشگری بنه کوه گرمسار

فرماندار گرمسار گفت: سفر به روستای گردشگری بنکوه و استقرار در حاشیه رودخانه ممنوع است.

ممنوعیت سفر به روستای گردشگری بنه کوه گرمسار

۲ روز پیش
سیل روستای شیطور بافق را در نوردید

فرماندار بافق گفت: در روستای شیطور در مدت ۴۵ دقیقه، ۲۹ میلی‌متر بارندگی شد که سیل ناشی از آن، خسارت‌هایی را به روستا‌ها وارد کرد.

سیل روستای شیطور بافق را در نوردید

۲ روز پیش
تعطیلی داروخانه چمران به دلیل آب گرفتگی

داروخانه چمران به دلیل آب گرفتگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

 

۲ روز پیش
نجات مسافران گرفتار در سیلاب شاهرود

امدادگران هلال احمر استان سمنان ۱۷ مسافر که بر اثر بارندگی شدید در مشیر سیلاب گرفتار شده بودند را نجات دادند.

نجات مسافران گرفتار در سیلاب شاهرود

۲ روز پیش
ریزش سنگ در جاده کرج-چالوس/ آب روستای آتشگاه قطع شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: شب گذشته ریزش سنگ در ۸ نقطه از محور کرج-چالوس براثر بارش باران اتفاق افتاد.

ریزش سنگ در جاده کرج-چالوس/ آب روستای آتشگاه قطع شد

۲ روز پیش
به ۳۵۰ خانوار عشایری در کوهرنگ امدادرسانی شد

سرپرست فرمانداری کوهرنگ گفت: شدت بارش‌ها به گونه‌ای بود که برای عشایر ساکن در این شهرستان مشکلاتی ایجاد کرد که در همین راستا به ۳۵۰ خانوار امدادرسانی شد.

 

به ۳۵۰ خانوار عشایری در کوهرنگ امدادرسانی شد

۲ روز پیش
در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارت‌های ناشی از سیل در بارده جبران می‌شود

حیدری گفت: تلاش می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارت‌های ناشی از جاری شدن سیل به دنبال وقوع بارش‌های فصلی در روستای بارده جبران و مشکلات برطرف شود.

خسارت‌های ناشی از جاری شدن سیل در روستای بادره

۲ روز پیش
مناطق غربی کرمان امروز در معرض خطر سیل هستند

کارشناس هواشناسی کرمان گفت:رگبار پراکنده باران و احتمال سیل در ساعات بعد از ظهر در نیمه غربی و شمال استان پیش بینی می‌شود.

مناطق غربی کرمان امروز در معرض خطر سیل هستند

۲ روز پیش
خسارت سیل به برخی راه های روستایی در غرب و شرق اصفهان

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: وقوع سیلاب در ٢۴ ساعت گذشته به برخی راه های روستایی در غرب و شرق استان اصفهان خسارت هایی را وارد کرد.

خسارت سیل به برخی راه های روستایی در غرب و شرق اصفهان

۲ روز پیش
سیل طالقان، بدون خسارت جانی/ احتمال خطر تا دوشنبه وجود دارد +فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: وقوع سیل در روستاهای شهرستان طالقان، خسارت جانی برجای نگذاشت.

سیل طالقان، بدون خسارت جانی/ احتمال خطر تا دوشنبه وجود دارد +فیلم

۲ روز پیش
تخلیه روستاهای در معرض خطر سیل کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روستاهای در معرض خطر سیل استان تخلیه می شوند.

۲ روز پیش
توقف چند ساعته دو قطار بخاطر بارش‌ها درکرمان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت:بارش‌ها در شهربابک و آسیب به خط راه آهن دو قطار بندرعباس به تهران را در محدوده سیرجان متوقف کرد.

توقف چند ساعته دو قطار بخاطر بارش‌ها درکرمان

۲ روز پیش
امداد رسانی جمعیت هلال احمر به ۵۸۰ خانوار در چهارمحال و بختیاری+تصاویر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت تاکنون به ۵۸۰ خانوار آسیب دیده از سیل ناشی از بارش‌های فصلی در استان خدمت رسانی کرده اند.

امداد رسانی جمعیت هلال احمر به ۵۸۰ خانوار در چهارمحال و بختیاری+تصاویر

۲ روز پیش
تازه‌ترین اخبار سیل و بارش‌ها در فارس/جاری شدن سیلاب در آباده طشک/خسارت به تاکستان‌های دشمن زیاری

سیلاب موجب فرو ریختن بخشی از سیل بند شمال شهر آباده طشک و وارد شدن آب به برخی منازل شد.

تازه‌ترین اخبار سیل و بارش‌ها در فارس/جاری شدن سیلاب در آباده طشک/خسارت به تاکستان‌های دشمن زیاری

۲ روز پیش
بارش های سیل آسای یزد ۴ جاده اصلی و روستایی را مسدود کرد

رئیس پلیس راه استان یزد گفت: ۴ جاده اصلی و روستایی استان مسدود شده و تردد در کنارگذر یزد به سختی صورت می‌گیرد.

بارش های سیل آسای یزد ۴ جاده اصلی و روستایی را مسدود کرد

۲ روز پیش
آبگرفتگی سه راه تعاون یزد

بارش‌های صبح امروز شهر یزد، موجب آبگرفتگی سه راه تعاون به سمت بلوار دانشجو شده است.

 

آبگرفتگی سه راه تعاون یزد

۲ روز پیش
توزیع ۲۰۰ تخته پتو و بسته غذایی بین سیل زدگان فارس/ تخلیه ۹۶ منزل بر اثر سیلاب و طغیان رودخانه‌ها

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس با اشاره به شدت سیل در ۱۹ شهرستان استان گفت: ۲۰۰ تخته پتو و بسته‌های غذایی بین سیل زدگان در مناطق مختلف توزیع شد.

تخلیه ۹۶ منزل بر اثر سیلاب و طغیان رودخانه‌ها

 

۲ روز پیش
خسارت ده میلیاردی سیل به کوهبنان

سرپرست فرمانداری کوهبنان گفت: برآورد اولیه خسارت‌های سیل تاکنون بیش از ده میلیارد ریال در حوز‌ه های مختلف شهرستان کوهبنان بوده است.

خسارت ده میلیاردی سیل به کوهبنان

۲ روز پیش
سیلاب وارد خانه‌های روستای ناریان طالقان شد/ همه مسیرها باز است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: سیلابی که شب گذشته در چند رودخانه فرعی به راه افتاد اکنون وارد خانه‌های روستای واریان شده است.

سیلاب وارد خانه‌های روستای ناریان طالقان شد/ همه مسیرها باز است

۲ روز پیش
امدادرسانی به ۲۷۸۰ فرد گرفتار سیلاب در محور هراز

معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی هلال احمر به ۲۷۸۰ مسافر گرفتار سیلاب در محور هراز خبر داد.

امدادرسانی به ۲۷۸۰ فرد گرفتار سیلاب در محور هراز

۲ روز پیش
امدادرسانی به ۲ هزار و۵۱۷ سیل زده در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به ۲ هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل و بارندگی در طی چهار روز گذشته در نقاط مختلف استان خبر داد.

امدادرسانی به ۲ هزار و۵۱۷ سیل زده در کرمان

۲ روز پیش
یک فوتی و دو مصدوم در بافت تاریخی یزد

بر اثر بارش شدید باران یک منزل مسکونی در بافت تاریخی شهر بر روی ساکنان آن خراب شد.

یک فوتی و دو مصدوم در بافت تاریخی یزد

۲ روز پیش
مسدودی زیر گذر‌ها اولین پیامد بارندگی در شهر یزد

روان آب‌ها در اولین ساعات آغاز بارندگی در شهر یزد زیرگذر‌های این شهر را مسدود کرد.

مسدودی زیر گذر‌ها اولین پیامد بارندگی در شهر یزد

۲ روز پیش
بسته بودن محور‌های کندوان و هراز + فیلم

محور‌های کندوان و هراز به علت سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود است.

۲ روز پیش
به تفت سفر نکنید

فرماندار تفت گفت: مردم برای تماشای سیل به شهرستان تفت سفر نکنند.

۲ روز پیش
بافت تاریخی یزد تخلیه می‌شود

استاندار یزد گفت: در مدت چند ساعت از ایستگاه هواشناسی یزد ۵۰ میلیمتر بارندگی گزارش شده که بالاتر از متوسط سالانه است.

 بافت تاریخی یزد تخلیه می‌شود

۲ روز پیش
آبگرفتگی برخی منازل در شهرستان زرند

جانشین ستاد بحران شهرداری زرند گفت: با توجه به آبگرفتگی تعدادی از منازل، نیرو‌های آتش نشانی اقدام به خارج نمودن سیلاب ازمنازل شهروندان کردند.

آبگرفتگی برخی منازل در شهرستان زرند

۲ روز پیش
ورود به مناطق گردشگری ممنوع!

با دستور استاندار کرمان و با توجه به تداوم بارندگی‌ها، ورود گردشگران و شهروندان طی روز جمعه ۷ مرداد در مناطق گردشگری و تفرجگاه‌ها ممنوع است.

۲ روز پیش
انسداد مسیرهای منتهی به شمال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: جاده کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال در مسیر رفت و برگشت مسدود شد.

۲ روز پیش
سیلاب در رودخانه‌های حصیران و مرجان +فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: رودخانه‌های حصیران و مرجان در شهرستان طالقان سیلابی شد.

سیلاب در رودخانه‌های حصیران و مرجان +فیلم

۲ روز پیش
روستای بنه کوه گرمسار تخلیه شد

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: دستور تخلیه روستای بنه کوه گرمسار برای پیشگیری از خسارات جانی احتمالی ناشی از وقوع سیلاب صادر شد.

روستای بنه کوه گرمسار تخلیه شد

۲ روز پیش

 

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

نظر شما