شناسهٔ خبر: 55276675 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جی پلاس

شبح ترسناک در استقلال؛ مرد پرتغالی به دنبال خروج از سایه مجیدی+عکس

سرمربی استقلال این روزها با جدیت تمرینات شاگردانش را زیر نظر دارد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ با خروج فرهاد مجیدی از استقلال، چالش اصلی این باشگاه در جذب سرمربی مدت زیادی طول کشید و بالاخره ریکاردو ساپینتوی پرتغالی هدایت قهرمان لیگ را در اختیار گرفت.

مهم ترین سد در راه جذب سرمربی، قهرمانی فصل قبل استقلال و رکورد بدون باخت فرهاد مجیدی بود که باعث شد کار برای مربی جدید حسابی سخت و نشستن روی نیمکت آبی ها به مثابه قدم زدن روی شمشیر دو لبه باشد.

استقلال که پس از یک دهه به قهرمانی لیگ رسید، آنقدر رکوردها و آمارها را جابجا کرد تا همین موضوع به یک شبح ترسناک برای مربی جدید تبدیل شود و به نظر می رسید نفراتی مانند نکونام هم به همین دلیل هدایت این تیم را قبول نکردند. چرا که هواداران خواهان ادامه روند مثبت تیم هستند و در صورت وقوع اولین شکست، روزهای سخت مربی فرا می رسد.

با این وجود ساپینتو هدایت قهرمان لیگ را بر عهده گرفت و حالا این روزها با تلاش و جدیت زیادی تمرینات شاگردانش را در ترکیه زیر نظر دارد. به نظر می رسد مهم ترین نکته مد نظر او، تلاش برای ثبت امضای خود در تیم و خروج از سایه مجیدی باشد. مرد پرتغالی سعی کرده با ارائه لیست ورودی و خروجی مد نظرش و پیگیری جدی تمرینات، تاکتیک های مد نظرش را در تیم پیاده کرده و نشان دهد صرفا از کاشته های مجیدی برداشت نمی کند بلکه قصد دارد امضای خودش را در لیگ بیست و دوم داشته باشد.

موضوعی که چالش اصلی ساپینتو در فصل پیش رو خواهد بود و باید دید هواداران به دست فرمان او اعتماد می کنند یا همچنان با عینک فصل قبل به تیم می نگرند و کار را برای مربی جدید سخت خواهند کرد؟

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال

نظر شما