شناسهٔ خبر: 67274506 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فابین روئیز:

یامال در تاریخ اسپانیا ماندگار خواهد شد

فابین رویز، ستاره تیم ملی اسپانیا، در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل ایتالیا، از لامینه یامال تمجید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فابین روئیز، هافبک تیم ملی اسپانیا، در آستانه دیدار تیمش مقابل ایتالیا در دومین هفته از مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا، در یک کنفرانس خبری در گلزن‌کرشن پاسخگوی خبرنگاران بود. اسپانیا در هفته اول توانست کرواسی را با ۳ گل ببرد و در صورت پیروزی در بازی فردا، به دور بعد صعود خواهد کرد.

دعوت به تیم ملی اسپانیا؟
افتخار می‌کنم که اسپانیایی هستم، ما یک کشور از بهترین‌ها هستیم و چیزهای خوبی داریم. مردم و مقامات اسپانیا حمایت زیادی از ما می‌کنند. هر بار که به کشوری می‌رویم یا مانند اینجا در یورو، همیشه مردم ما را حمایت می‌کنند و ما نیز این را بسیار ارزشمند می‌دانیم.

2045565

شباهت‌های دلا فوئنته و لوئیس انریکه؟
آن‌ها دو مربی بسیار مشابه هستند که دوست دارند تیم‌هایشان توپ را در اختیار داشته باشند و پرس بالا انجام دهند. درست است که با تیم لوئیس انریکه در بازی‌های آخرش حضور نداشتم، اما او نیز مرا به جام ملت‌های اروپا برد و باید از او تشکر کنم. اکنون او را در پاری سن ژرمن به‌عنوان مربی خودم دارم و سعی می‌کنم هر روز از او بیاموزم زیرا در نهایت همه ما می‌دانیم که او چه مربی بزرگی است.

احتمال قهرمانی اسپانیا؟
نمی‌توانم بگویم که ما یکی از مدعیان هستیم یا نه. ما خودمان را یکی از مدعیان نمی‌دانیم، تنها چیزی که هست این است که به خودمان خیلی اعتماد داریم و می‌دانیم که پتانسیل رسیدن به فینال را داریم. همه ما در زمین تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این اتفاق بیفتد. اگر به آن فینال برسیم، می‌توانم بگویم که ما از مدعیان هستیم. اما در حال حاضر فکر می‌کنم که تیم‌های بسیار خوبی هستند و قهرمانی در یک جام و بردن بازی‌ها بسیار دشوار است. ما تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و در آن فینال حضور پیدا کنیم.

درخشش یامال در تیم؟
همه ما می‌دانیم که او چه بازیکن بزرگی است با وجود سن کمش، که تنها ۱۶ سال دارد، اگرچه در زمین اصلا به نظر نمی‌رسد که ۱۶ ساله است، اما بله، فکر می‌کنم او یکی از بهترین‌های ما است. او بازیکنی بسیار هجومی و سر به بالا است، در موقعیت‌های یک به یک‌ بسیار قوی است. او بسیار برای ما مهم است. امیدواریم که فردا بتواند بازی بزرگی انجام دهد. فارغ از این شک نکنید که او بازیکن بزرگی در تاریخ اسپانیا خواهد شد.

نظر شما