شناسهٔ خبر: 55259496 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

برخورد با عطاری‌های متخلف در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از پلمپ ۲ واحد صنفی عطاری متخلف در غرب پایتخت خبر داد و افزود: در بازرسی از این واحد صنفی مقدار ۳۹کیلوگرم قرص و دارو‌های لاغری غیر مجاز حاوی مواد روانگردان شیشه کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ «ضرغام آذین» در تشریح جزییات این خبر اعلام داشت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مشکوک مالک یکی از مغازه‌های عطاری مربوط به محله‌ای در غرب تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به تکمیل پرونده و تلاش اطلاعاتی ماموران پلیس مشخص گردید دو تن از مالکان مغازه‌های عطاری با سوء استفاده از شغل خود و در پوشش مغازه عطاری در زمینه فروش انواع قرص عای لاغری غیر مجاز فعالیت می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با کامل شدن اطلاعات، تیم عملیاتی روز گذشته نسبت به ورود و اجرای عملیات دستگیری اقدام و موفق شدند ضمن رعایت اصل غافلگیری متهم را در حال فروش دارو‌های غیر مجاز در مغازه‌اش بود را دستگیر نمایند.

وی ادامه داد: با دستگیری متهم بلافاصله نسبت به بازرسی محل اقدام و طی آن مقدار ۳۹کیلوگرم انواع قرص و دارو‌های لاغری غیر مجاز کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه اقلام مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس انجام تحقیقات تکمیلی و اعتراف به بزه انتسابی به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی در پلیس پایتخت تصریح کرد: متاسفانه با توجه به اینکه مصرف این دارو‌ها و تبلغ گسترده آن در فضای مجازی و همچنین آرایشگاه‌های زنانه به ازدیاد مصرف و اقبال آن دامن زده؛ به جوانان یادرآوری می‌کنیم که قرص‌های مذکور که تحت عنوان گلوریا، آلفا اسلیم، بک اسلیم، اسلیم فیت و بریکتون که توسط عوامل سودجو در جامعه در حال فروش و توزیع است به دلیل آغشته بودن به متامتفتامین یا همان شیشه به شدت اعتیادآور است و اثرات جبران ناپذیری را در روح و روان و جسم فرد مصرف کننده می‌گذارد فلذا به خانواده‌ها هشدار جدی می‌دهیم و از آن‌ها درخواست می‌کنیم حتما درباره آثار و تبعات مخرب مصرف اینگونه قرص‌ها با فرزندان خود صحبت کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در پایان با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سواداگران مرگ جدی است و هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان و مجرمین موادمخدر امن نیست، از شهروندان خواست تا اطلاعات خود در زمینه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و یا افراد سودجو که سلامت جامعه را با فروش دارو‌های غیرمجاز نشانه گرفتند را از طریق تماس با شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا ۰۲۱۶۳۹۸۴۶۱۸ تماس بگیرند و اطلاعات خود را با همکاران ما در میان بگذارند.

نظر شما