شناسهٔ خبر: 55252496 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام برنامه‌ کنسرت‌های بنیاد رودکی

­برنامه‌‌ تالارهای تحت مدیریت بنیاد رودکی شامل تالار وحدت، تالار رودکی، تالار حافظ و فرهنگسرای نیاوران اعلام شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ به نقل از روابط‌ عمومی بنیاد رودکی ، بر اساس این گزارش گروه موسیقی «پالت» ، امروز یکشنبه دوم مرداد ساعت 21:30 در تالار وحدت اجرا خواهند داشت و تالار رودکی نیز ساعت 21 پذیرای گروه موسیقی سازبند است.
دوشنبه سوم مرداد ،گروه موسیقی «آلنام» (آذری) ساعت 21:30 در تالار وحدت به صحنه خواهند رفت و رسیتال فلوت نیز ساعت 21 در تالار رودکی اجرا می‌شود.
گروه موسیقی «لیان» سه‌شنبه چهارم مرداد ساعت 18 و 20 در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهند داشت. همچنین گروه موسیقی «هوران» در این روز ساعت 21:30 در تالار وحدت به صحنه خواهند رفت. کنسرت آنسامبل سازهای بادی و زهی مرکز آموزش بنیاد رودکی نیز ساعت 17 و رسیتال فلوت ساعت 21 در تالار رودکی اجرای موسیقی دارند.
گروه تنبورنوازان «چریکه» با نوازندگی و آهنگسازی داوود آزاد چهارشنبه پنجم مرداد ساعت 21:30 در تالار وحدت کنسرتی اجرا خواهند کرد. در این روز گروه موسیقی خلیج‌فارس ساعت 21 در تالار رودکی به صحنه می‌آیند و فرهنگسرای نیاوران نیز ساعت 21 میزیان گروه موسیقی «لیان» خواهد بود.
پنج‌شنبه ششم مرداد ساعت 21 گروه موسیقی لیان در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌روند.
همچنین در این هفته ، نمایش «دیو و دلبر» ساعت 18 در تالار وحدت و نمایش «درخشش» ساعت 20 در تالار حافظ میزبان مخاطبان تئاتر خواهند بود.

نظر شما