شناسهٔ خبر: 55249672 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صبا | لینک خبر

اعلام برنامه‌‌ اجرایی تالارهای بنیاد رودکی در هفته نخست مرداد ماه

برنامه‌‌ اجرایی هفته نخست مرداد ماه 1401 تالارهای تحت مدیریت بنیاد فرهنگی هنری رودکی اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی و اموربین‌الملل بنیاد رودکی، برنامه اجراهای نخستین هفته مرداد ماه سال جاری تالارهای تحت مدیریت بنیاد رودکی شامل تالار وحدت، تالار رودکی، تالار حافظ و فرهنگسرای نیاوران اعلام شد.

بر این اساس گروه موسیقی پالت یکشنبه ۲ مرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا خواهند داشت و تالار رودکی نیز ساعت ۲۱ پذیرای گروه موسیقی سازبند است.

دوشنبه ۳ مرداد ماه گروه موسیقی آلنام (آذری) ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به صحنه می روند و رسیتال فلوت نیز ساعت ۲۱ در تالار رودکی اجرا می‌شود.

گروه موسیقی لیان سه‌شنبه ۴ مرداد ماه ساعت ۱۸ و ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهند داشت. همچنین گروه موسیقی هوران در این روز ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به صحنه خواهند رفت. کنسرت آنسامبل سازهای بادی و زهی مرکز آموزش بنیاد رودکی نیز ساعت ۱۷ و رسیتال فلوت ساعت ۲۱ در تالار رودکی به اجرا می پردازند.

گروه تنبورنوازان چریکه با نوازندگی و آهنگسازی داوود آزاد چهارشنبه ۵ مرداد ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت کنسرتی را اجرا می کنند. در این روز گروه موسیقی خلیج‌فارس ساعت ۲۱ در تالار رودکی به صحنه می‌آیند و فرهنگسرای نیاوران نیز ساعت ۲۱ میزیان گروه موسیقی لیان خواهد بود. همچنین پنج‌شنبه ۶ مرداد ماه ساعت ۲۱ نیز گروه موسیقی لیان برای بار دیگر در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌روند.

طی این هفته به جز شنبه، نمایش «دیو و دلبر» ساعت ۱۸ در تالار وحدت و نمایش «درخشش» ساعت ۲۰ در تالار حافظ میزبان مخاطبان تئاتر خواهند بود.
انتهای پیام/

نظر شما