شناسهٔ خبر: 55233279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تلاش خادمیاران کرمانشاه ششمین بانوی زندانی را به آغوش خانواده بازگرداند

مسؤول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه، از آزادی ششمین بانوی زندانی در طرح نذر امام با همت خادمیاران رضوی خبر داد.

صاحب‌خبر -

راضیه عظیمی مسؤول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: خادمیاران رضوی استان با عنایت حضرت رضا (ع) توانسته‌اند در طرح نذر امام، ششمین بانوی معسر را آزاد و به آغوش خانواده بازگردانند.

وی ادامه داد: این بانو معسر که به دلیل بدهی غیرعمد ۴۰۰ میلیون تومان در زندان به سر می‌برد، امروز آزاد شد که از این مقدار، مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان را کانون بانوان و خانواده و ۱۲۰ میلیون را ستاد دیه تامین کرده و مابقی مبلغ مورد بخشش شاکی قرار گرفته است.

مسؤول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه ضمن اشاره به اجرای پنجمین مرحله از طرح نذر امام، تصریح کرد: تاکنون ۶ بانو با مجموع بدهی یک‌میلیارد و ۲۵ میلیون تومان آزاد شده که از این بین در مرحله اول بانویی با بدهی ۸۵ میلیون تومان، مرحله دوم ۲ بانو با مجموع بدهی ۳۰۰ میلیون تومان، مرحله سوم بانویی با بدهی ۱۶۰ میلیون تومان و در ماه رمضان سال‌جاری پنجمین بانو با بدهی ۸۰ میلیون تومان به همت خادمیاران رضوی، خیرین و ستاد دیه استان به خانه بازگشته‌اند.

انتهای پیام/پ

نظر شما