شناسهٔ خبر: 55019481 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آب آشامیدنی اولویت اول دیهوک/ وزیر ورزش به خراسان جنوبی می‌آید

استاندار خراسان جنوبی گفت: آب آشامیدنی اولویت اول دیهوک است و باید به این منطقه توجه ویژه ای شود.

صاحب‌خبر -

قناعت در دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و بخش دیهوک گفت: شهر دیهوک نقطه اتصال خراسان جنوبی با استان‌های همجوار است و باید توجه بیشتری به آن بشود.

او گفت: این منطقه مردمان متدین و انقلابی دارد و آب و جاده اولویت اصلی شهر و بخش دیهوک است.

قناعت گفت: بقیه مشکلات این شهر باید بررسی شود و بنا بر اهمیتی که دارند برای مرتفع شدن در دستور کار قرار گیرند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تاکنون چند مرتبه به دیهوک سفر داشته و از نزدیک با بخش زیادی از مشکلات آشنا شده است گفت: اولویت اول شهر دیهوک آب آشامیدنی و سپس جاده است.

او با بیان اینکه میدان ورودی دیهوک نیازمند زیباسازی است گفت: میدان ورودی به شهر دیهوک از سمت طبس یک نقطه کلیدی و مهم در ورودی استان است که باید به بهترین شکل ممکن زیباسازی و مرتب شود و از نظر ترافیکی و ایمن‌سازی جاده‌ای نیز مشکلات آن رفع شود.

قناعت با اشاره به درخواست اعضای شورای شهر دیهوک مبنی بر ساخت بیمارستان درمان بستر در این شهر گفت: با وجود اعلام آمادگی خیّر، ساخت این بیمارستان باید سریعتر در دستور کار مدیران قرار گیرد و زمین مورد نظر برای ساخت آن تعیین شود.

استاندار خراسان جنوبی وجود خیّر برای ساخت این بیمارستان را یک فرصت مغتنم و مهم برای خدمت به مردم دیهوک عنوان کرد و گفت: معاونت عمرانی استانداری به همراه فرماندار ویژه طبس و مدیرکل راه و شهرسازی برای تأمین زمین مورد نیاز ساخت بیمارستان هرچه زودتر جلسه‌ای را برگزار کنند.

او از سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بخش دیهوک در سفر وزیر ورزش به‌صورت ویژه دیده شده و طرح های ورزشی این منطقه نیز مورد تأکید قرار خواهد گرفت.

قناعت گفت: درخواست‌هایی را که شهردار و اعضای شورای شهر و بخش دیهوک مطرح کردند، معاون امور عمرانی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری طی جلساتی مجزا و متعدد با حضور مدیران کل مربوطه مطرح و در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری و در نهایت گزارش این جلسات را به بنده ارائه دهند.

نظر شما