شناسهٔ خبر: 54979586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حجت‌الاسلام ذوالنوری: رسانه‌ها به استاندار‌دهای دینی توجه کنند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی حب و بغض‌های سیاسی و جناحی مانع از رساندن خبر پاک به مخاطب می شود درحالی‌که رسانه‌های جمعی و مطبوعات باید بر اساس ارزش‌ها و استاندارد‌های دینی تولید محتوا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری ظهر امروز در مراسم اختتامیه اولین جشنواره مطبوعات دینی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: نشریه‌ها و مطبوعات به صرف اینکه یک رسانه یا بستر اطلاع رسانی است از نظر دینی و اخلاقی دارای ارزش ذاتی نیست و لازم است نشریات تعهداتی داشته باشند تا سبب گمراهی و ضلالت جامعه و مردم نشوند.

وی عنوان کرد کرد: متاسفانه امروز کنترلی بر روی خوارک فکری مردم در فضای مجازی وجود ندارد و همین مشکل گاهی در مطبوعات نیز به خاطر حب و بغض های سیاسی و جناحی احساس می شود که مانع از رساندن خبر پاک به مخاطب می شود، رسانه‌های داخلی کشور باید طبق ارزش‌ها و استاندارد‌های دینی تولید محتوا کنند.

ذوالنوری اظهار کرد: امروز دشمنان و نظام استکبار با تمام امکانات و تجیهزات رسانه ای برای سیاه نمایی علیه انقلاب اسلامی روی کارآمده اند، نظام استکبار با امکانات گسترده ای که دارد در جنگ تمار عیاری جای خوب و بد را تغییر داده و غلط را درست و درست را غلط جلوه می دهد، دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدون اینکه فهم و درک درستی از مفاهیم دینی داشته باشند نسبت به خوارک دهی معنوی و فکری مبادرت می کنند.

ذوالنوری در رابطه با اینکه در دنیای امروز کار مطبوعات فقط خبررسانی صرف نیست تاکید کرد: امروز دشمنان و نظام استکبار با تمام امکانات و تجیهزات رسانه‌ای برای سیاه نمایی علیه انقلاب اسلامی روی کارآمده اند، نظام استکبار با امکانات گسترده‌ای که دارد در جنگی تمار عیار جای خوب و بد را تغییر داده و غلط را درست و درست را غلط جلوه می دهد.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی دشمنان همواره سعی بر این داشته‌اند از هر موضوعی سو استفاده کنند و طوری نشان دهند که مردم از حکومت راضی نیستند، اما در واقعیت این درست نیست بلکه مردم ایران همیشه حامی انقلاب اسلامی بوده‌اند.

انتهای پیام/۷۸۰۳۰

 

نظر شما