شناسهٔ خبر: 54933816 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گرشا رضایی و برگزار کننده کنسرت به شورای رسیدگی بر اجرای صحنه‌ای در سیستان وبلوچستان فراخوانده شدند

زاهدان- ایرنا- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به حواشی صورت گرفته کنسرت گرشا رضایی در زاهدان و استفاده از الفاظ رکیک و توهین آمیز، موسسه برگزار کننده این کنسرت به شورای رسیدگی و نظارت بر اجرای صحنه ای موسیقی در استان فراخوانده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، عبدالسلام بلوچ زاده اظهار داشت: با توجه به استفاده گرشا رضایی خواننده پاپ کشور از الفاظ ناشایست، توهین آمیز و رکیک در زاهدان، موسسه کنسرت گذار جهت ابلاغ تخلفات و بررسی موضوع و برخورد با متخلفان اعم از خواننده و موسسه، فراخوانده شد.

وی گفت: به یقین مردم عزیز استان بدانند با هرگونه تخلفی توسط برگزارکننده، خواننده و عوامل ذینفع، برخورد قانونی صورت می گیرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: قبلا جلسات توجیهی با حضور مسوولان برای موسسات برگزار و تذکرات شفاهی و کتبی به آنها داده شده، لذا موسسات مذکور باید اقدامات و تمهیدات لازم در اجراها را به عمل آورده و هیچگونه توجیهی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

نظر شما