شناسهٔ خبر: 54848755 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز تمرینات پیش‌فصل نساجی با کادر فنی جدید

ساری – ایرنا – تیم فوتبال نساجی مازندران عصر امروز چهارشنبه با آغاز تمرینات زیر نظر کادر فنی جدید عملا فصل جدید فوتبال را آغاز کرد و زودتر از بسیاری از تیم‌های دیگر لیگ برتری به استقبال لیگ بیست‌ودوم رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده فوتبال مازندران در لیگ برتر که فصل قبل فوتبال کشور را با کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی پشت‌سر گذاشت و بهترین فصل فوتبالی‌اش را رقم زد، عصر امروز در ورزشگاه کارگران تهران و پس از معارفه رسمی حمید مطهری به عنوان سرمربی، کارش را برای حضور در فصل جدید فوتبال کشور آغاز کرد.

نساجی که لیگ بیست‌ویکم را با خانه‌به‌دوشی کامل به دلیل آماده نبودن ورزشگاه شهید وطنی پشت‌سر گذاشت و در پایان فصل نیز روی پله دوازدهم لیگ ۱۶ تیمی ایستاد، با هدایت ساکت الهامی توانست قهرمان جام حذفی فوتبال کشور شود. اما برخی حاشیه‌ها سبب شد که الهامی در پایان هفته بیست‌وششم از کادر فنی این تیم کنار گذاشته شود و در چهار بازی باقیمانده اسماعیل اسماعیلی سرمربیگری نساجی را به عهده بگیرد. پس از پایان فصل نیز با نظر هیئت مدیره و مالک باشگاه حمید مطهری به عنوان سرمربی این تیم در فصل جدید انتخاب شد و با جدا شدن از تیم پرسپولیس رسما به نساجی پیوست.

نساجی که به دلیل قهرمانی در جام حذفی باید پیش از آغاز لیگ بیست‌ودوم برای کسب سوپرجام به مصاف استقلال تهران قهرمان لیگ بیست‌ویکم برود، تمرینات فصل جدید را از امروز –سه‌شنبه ۸ تیر- زیر نظر کادر فنی جدید آغاز کرد تا برای کسب دومین جام فصل آماده شود. سرمربی جدید تیم نیز برنامه‌هایش برای آماده‌سازی تیم را به هیئت مدیره اعلام کرد.

آغاز تمرینات پیش‌فصل نساجی با کادر فنی جدید نخستین تمرین نساجی با حمید مطهری - ۸ تیر ۱۴۰۱ / عکس: نصیر مقدری

مطهری: با نهایت تعهد برای موفقیت نساجی تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی در نخستین جلسه تمرین این تیم برای فصل جدید فوتبال کشور در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن ابراز خرسندی از حضور مجدد در کادر فنی نساجی اظهار کرد: با توجه به این‌که قبلا در نساجی کار کرده بودم همیشه حس خوبی به نساجی داشتم. سالی که به نساجی رفتم از شور و هیجان و شعور و مدل تشویق هواداران نساجی لذت بردم. نکته مهم جوِ هواداری این تیم احترام گذاشتن به تیم‌های حریف بود که در رفتار هواداران نساجی برجسته است. وقتی پیشنهاد سرمربیگری این تیم را دریافت کردم، پس از مشورت با بزرگان فوتبال به این نتیجه رسیدم که کارم را با نساجی آغاز کنم.

حمید مطهری با اشاره به آغاز تمرینات نساجی اظهار کرد: ما مبنای برنامه‌ریزی آغاز تمرینات و آماده سازی تیم را بر ۲۰ مرداد که آغاز لیگ بیست‌ودوم اعلام شده و مسابقه سوپرجام که پیش از آن قرار است برگزار شود گذاشته‌ایم. در برنامه‌ریزی تمرینات، هم اردوی داخلی و هم تمرین در تهران را داریم. امیدواریم در صورت فراهم بودن شرایط یک اردوی خارجی هم داشته باشیم تا با انجام چند بازی جدی برای سوپرجام و لیگ آماده شویم.

وی به قهرمانی نساجی در جام حذفی اشاره کرد و گفت: قهرمانی نساجی در جام حذفی را به همه هواداران این تیم تبریک می‌گویم. کسب این جام واقعا برای همه شیرین بود و همه لذت بردند. دل پاک مردم مازندران و بویژه قائمشهر و زحمات مالک باشگاه و اعضای کادر فنی باعث شد که نساجی به چنین نتیجه‌ای دست یابد. اما نباید با این قهرمانی توقعات‌مان بالا برود. باید منطقی فکر کنیم و همه شرایط را در توقعی که از تیم داریم در نظر بگیریم.

آغاز تمرینات پیش‌فصل نساجی با کادر فنی جدید

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: هواداران نساجی این را بدانند که با نهایت تعهد کار را پیش می‌بریم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. ما قطعا نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین نتایج را بگیریم و مهم‌تر این که یک تیم با شخصیت داشته باشیم.

مطهری درباره کادر فنی تیم نیز اظهار کرد: سید جواد منافی و دکتر بهزاد نوشادی نیز به کادر فنی تیم پیوستند که هر دو علاوه بر شاخصه‌های بالای فنی، از نظر سجایای انسانی هم فوق‌العاده هستند. یک گروه آنالیز سه نفره قدرتمند هم داریم که نقش مهمی در عملکرد تیم خواهند داشت. سعی می‌کنم یکی دو نفر دیگر به کادر اضافه کنم و امیدوارم با بینش خوب بتوانم کادر را تکمیل کنم. آقای رضا شاهرودی هم از گزینه‌هایی بود که با ایشان صحبت کرده بودم، اما این همکاری به دلایلی میسر نشد.

وی درباره جذب بازیکن برای فصل جدید نیز اظهار کرد: تا کنون دو بازیکن جوان با تجربه با این که پیشنهادهای بالاتری داشتند به خاطر علاقه‌شان به نساجی و درخواست من به این تیم پیوستند. اما در شرایط کنونی با این وضعیت قیمت بازیکن‌ها باید صبر کنیم تیم‌های بزرگ و متمول خریدشان را انجام دهند و ببینیم که چه انتخاب‌هایی می‌توانیم داشته باشیم.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: باید قدردانی ویژه‌ای از بازیکنان قدیمی تیم مثل اکبر صادقی، حامد شیری، مسعود شجاعی، علیرضا حقیقی، علیرضا کلانتری و سایر بازیکنان باسابقه تیم داشته باشم که با توجه به قهرمانی نساجی در جام حذفی پیشنهادهای خوبی داشتند، اما به نساجی تعصب دارند و در این تیم ماندند. این برای من و اعضای کادر فنی و مدیریتی بسیار ارزشمند است.

مطهری گفت: بازیکنان فوق‌العاده متعصب و هواداران پرشوری داریم و همگی در کنار هم تلاش می‌کنیم که یک تیم باشخصیت و محترم که فوتبالی با کیفیت ارائه می‌کند داشته باشیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

سیف‌الله‌پور: تیمی منسجم و مقتدر آماده می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه نساجی نیز در حاشیه نخستین روز تمرینات این تیم با کادر فنی جدید اظهار کرد: امسال شرایط نساجی به دلیل در پیش داشتن سوپرجام با بقیه تیم‌ها فرق دارد و به همین علت آقای مطهری از امروز برنامه‌هایش را آغاز کرد.

آغاز تمرینات پیش‌فصل نساجی با کادر فنی جدید

ایزد سیف‌الله‌پور اظهار کرد: خوشبختانه اغلب بازیکن‌ها هم از ابتدای آماده‌سازی تیم برای فصل جدید حضور دارند. فقط دو سه بازیکن مشکل دانشگاهی داشتند و یکی از بازیکن‌ها هم عمل جراحی داشت. بقیه اعضای تیم حضور دارند و تمرینات در شرایط خوبی آغاز شد. امیدواریم یک تیم منسجم و مقتدر را برای شادی هواداران مازندرانی آماده ‌کنیم.

وی ضمن قدردانی از کادر فنی نساجی در فصل قبل بابت تلاشی که در کسب نتایج این تیم و بویژه عنوان قهرمانی داشت، افزود: آقای مطهری نیز کادر خوبی را انتخاب کرد و برنامه مد نظرش را ارائه کرد. قرار شد یک اردوی داخلی و خارجی داشته باشیم. ضمن این‌که برای دیدار با مردم خونگرم مازندران به این استان سفری خواهیم کرد و در جمع هواداران حضور می‌یابیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به قراردادهایی که با بازیکنان داشتیم، شاکله اصلی تیم برای فصل پیش رو نیز حفظ شد. با این حال مالک محترم باشگاه با توجه به شرایط اقتصادی موجود و قراردادهایی که این روزها ثبت می‌شود، افزایشی را برای بازیکنان در نظر گرفت.

سیف‌الله‌پور بر ضرورت حمایت همه ‌جانبه همه مسئولان استان از نساجی در فصل پیش‌ رو تاکید کرد و گفت: با توجه به این که نساجی سال بعد نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا است باید به شکلی جدی مورد حمایت قرار بگیرد.

وی درباره برخی مسائل مطرح شده درباره احتمال معرفی نشدن نساجی از سوی فدراسیون فوتبال ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا که با تاخیر یک ساله برگزار می‌شود، تصریح کرد: ما قهرمان شدیم و حق‌مان است که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم. باشگاهی هستیم که یک ریال بدهی نداریم. در حال فراهم کردن همه معیارهای مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیاهستیم. اکنون یک ورزشگاه با کیفیت داریم و همه شرایط برای این که به عنوان نماینده خوب ایران در مسابقات حضور داشته باشیم را داریم. قطعا در این مسابقات شرکت می‌کنیم و فوتبال و نام مازندران را به فوتبال‌دوستان سایر کشورها معرفی خواهیم کرد.

حقیقی: هدف کوتاه‌مدت ما کسب سوپرجام است

دروازه‌بان با تجربه نساجی نیز که یکی از مهره‌های اصلی این تیم در کسب عنوان قهرمانی جام حذفی محسوب می‌شود و یک فصل دیگر با نساجی قرارداد دارد در نخستین روز تمرینات فصل جدید بین خبرنگاران حضور یافت و گفت: امسال در گام نخست بازی سوپرجام را داریم و فکر می‌کنم هدف کوتاه‌مدت ما کسب این جام است.

آغاز تمرینات پیش‌فصل نساجی با کادر فنی جدید

علیرضا حقیقی اظهار کرد: با تمام قوا برای کسب جام دوم می‌رویم. در ادامه مسیر هم باید ببینیم شرایط به چه نحوی است. اما همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم که تیم منسجم و خوبی داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم.

وی با اشاره به قرارداد دو ساله‌اش با نساجی افزود: من با توجه به قراردادم یک فصل دیگر در خدمت نساجی هستم و امیدوارم در کنار سایر بازیکنان و اعضای کادر فنی و با حمایت هواداران، به آن چه که استحقاق نساجی و مردم خوب مازندران هست برسیم. به آقای مطهری هم خیر مقدم می‌گویم و امیدوارم بتوانیم در کنار هم سال خوبی داشته باشیم و به مقام خوبی دست یابیم.

نساجی امسال با توجه به آماده شدن ورزشگاه شهید وطنی پس از یک سال دوری از زمین خانگی‌اش، فصل جدید را در قائمشهر و روی چمن طبیعی تازه کاشته شده این ورزشگاه و در حضور هواداران پرشور و هیجان خود آغاز می‌کند.

به روال سال‌های گذشته با توجه به فراهم نبودن زمین تمرینی مناسب برای نساجی در مازندران، این تیم تمرینات را در تهران برگزار می‌کند و برای برگزاری بازی‌های خانگی به قائمشهر می‌آید.

نظر شما