شناسهٔ خبر: 54856520 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مطهري: حريفان بايد با شکست، ورزشگاه وطني را ترک کنند

صاحب‌خبر -
مطهري: حريفان بايد با شکست، ورزشگاه وطني را ترک کنند
خبرگزاری آریا-سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران: وطنی قلمرو تیم نساجی است و حریفان باید شکست خورده از این ورزشگاه بیرون بروند.
به گزارش خبرگزاری آریا، حمید مطهری در تمرین تیم فوتبال نساجی، گفت: من قبلا در نساجی کار کرده بودم و اینجا را خانه خودم می‌دانستم. چندین بار از این تیم پیشنهاد داشتم که بنا به دلایلی نشد و اکنون این پیشنهاد از سوی مالک باشگاه نساجی به من رسید و حس خوبی هم در این تیم داشتم. به این نتیجه رسیدم که با هواداران پرشور و عاشق و تیم خوب نساجی کارم را شروع کنم.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: در برنامه‌ریزی تمرینات؛ اردوی داخلی داریم و در تهران هم تمرین خواهیم کرد و اگر میسر شد یک اردو در خارج از کشور هم خواهیم داشت. می‌خواهیم بازی‌های تدارکاتی سنگینی انجام دهیم طبق برنامه‌ریزی پله پله جلو خواهیم رفت تا تیم را آماده بازی در سوپرجام کنیم.
وی با اشاره به قهرمانی این تیم در جام حذفی، گفت: همه برای آن قهرمانی زحمت کشیدند، اما نباید توقعات‌مان بالا برود، باید منطقی فکر کنیم. ما نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و نساجی تیمی است که فوتبال قابل احترامی ارائه می‌دهد. هواداران نساجی بدانند که ما با نهایت تعهد کارمان را جلو می‌بریم.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: منافی و نوشادی در کادر فنی حضور دارند که از نظر کار و شجره انسانی خوب هستند. گروه آنالیز بسیار قوی ای داریم، زیرا من روی بحث آنالیز خیلی وسواس دارم. سعی می‌کنم یکی دو نفر دیگر با بینش و مطالعه خوب به کادر اضافه کنم.
مطهری با اشاره به شرایط تیم نساجی، گفت: این تیم کاملاً خصوصی اداره می‌شود. رقابت با تیم‌های صنعتی بسیار سخت است، یک جنگ نابرابر داریم. نه اینکه بگویم پول داشتن بد است. نه، همه تیم‌ها باید پول داشته باشند، اما با این شرایطی که می‌بینید و این قیمت بازیکنان ما نمی‌توانیم وارد نقل و انتقالات شویم باید منتظر شویم تیم‌های بزرگ بازیکنان‌شان را بگیرند ببینیم ما چه انتخاب‌هایی می‌توانیم داشته باشیم. دو بازیکنی هم که نساجی گرفته دو بازیکن جوان و با تجربه هستند که در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کرده‌اند.
وی ادامه داد: آن‌ها نساجی را دوست داشتند و حضور من هم باعث شد که آن‌ها به این تیم بیایند با اینکه پیشنهادات بهتر و بالاتری هم داشتند. بازیکنان جدید و قدیمی با دل و جان برای تیم نساجی کار می‌کنند و این برای من با ارزش است.
سرمربی نساجی با اشاره به موضوع سقف قرارداد بازیکنان، گفت: به نظر من قیمت‌ها خیلی رو به بالا است، اما فوتبالیست‌های ما که ورزشکاران حرفه‌ای هستند حق‌شان است، اما همه چیز باید حرفه‌ای و نرمال باشد. تیم‌ها در حال بستن خود هستند و بازیکنان‌شان را جذب می‌کنند، اما برای باشگاه‌های خصوصی این شرایط سخت است. حدادیان مالک نساجی یکی از جنتلمن‌هاست که در این شرایط تیم‌داری می‌کند، او دارد از جیب خود هزینه می‌کند.
وی عنوان کرد: مسئولان ورزشی و حتی سیاسی استان نباید مدیریت و هیئت مدیره باشگاه را تنها بگذارند و در این مسیر به آن‌ها کمک کنند تا نساجی بتواند با تیم‌های دیگر رقابت کند.
سرمربی نساجی درباره میزبانی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، گفت: این ورزشگاه قلمرو تیم نساجی است و حریفان باید شکست خورده از آن بیرون بروند. یکی از شروط من حاضر شدن این ورزشگاه بود، چون هواداران پرشور و بازیکنان متعصبی داریم. می‌خواهیم قلمرویی در این ورزشگاه درست کنیم که کسی جرأت نزدیک شدن به آن را نداشته باشد.
وی در مورد اینکه تیم‌ها بر مبنای قرعه‌کشی مسابقات لیگ تمرینات خود را آغاز می‌کنند، گفت: با توجه به شرایط و مشکلاتی که فوتبال ما دارد برنامه‌ریزی کردن برای مربیان خیلی سخت است. ما نمی‌توانیم برنامه بلندمدت داشته باشیم همیشه باید برنامه کوتاه داشته باشیم برنامه سه روزه تا یک هفته‌ای؛ چون مدام برنامه‌ها در حال تغییر است. براساس صحبت‌های سهیل مهدی 20 مرداد را آغاز لیگ اعلام کردند ما تمرینات خود را شروع کردیم که امیدوارم تغییری در آن ایجاد نشود.
سرمربی نساجی در پاسخ به این سوال که آیا مسعود شجاعی در تیم می‌ماند یا خیر؟ گفت: شجاعی بازیکن ارزنده و با اخلاق فوتبال ما است. او خارج از کشور است و به ایران خواهد آمد تا جلسه‌ای با هم داشته باشیم. اعتقادم این است که بازیکن جوان به همراه بازیکنان با تجربه خوب باید داشته باشیم. یعنی ترکیب این دو گروه شما را به اهداف و ایده‌هایتان می‌رساند. من مشکلی ندارم و به صورت حرفه‌ای رفتار می‌کنم. توقع‌مان از بازیکنان با تجربه این است که حرفه‌ای رفتار کنند. من مسعود شجاعی را می‌خواهم، اما باید با او جلسه داشته باشیم.

نظر شما