شناسهٔ خبر: 5469732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در دومین اجلاسیه اساتید رشته‌های تخصصی صورت گرفت

تجلیل از اساتید برتر رشته‌های تخصصی حوزه علمیه قم

دومین اجلاسیه اساتید رشته‌های تخصصی حوزه علمیه قم برگزار و طی آن از اساتید برجسته و نمونه این رشته‌ها تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دومین اجلاسیه اساتید رشته‌های تخصصی حوزه علمیه قم شنبه شب در سالن همایش‌های مدرسه علمیه دارالشفاء و با حضور شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله عبدالله جوادی آملی استاد و مفسر قرآن کریم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ‌فال مدیر حوزه علمیه استان قم، اعضای شورایعالی حوزه، مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد.

در این اجلاسیه حجت‌الاسلام آذربایجانی مدیر مرکز تخصصی اخلاق حوزه و حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز سخنرانی کردند و پس از سخنان کوتاهی که آیت‌الله حسینی بوشهری داشت، نوبت به سخنرانی آیت‌الله جوادی آملی رسید.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری در مطالبی که عنوان کرد به دو نکته پرداخت. نخست تاکید بر استفاده صحیح از نقطه نظرات حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی و دلسوزی‌های او برای حوزه‌های علمیه و دیگری، لزوم بهره‌مندی از نظرات اساتید برجسته‌ای همچون آیت‌الله جوادی آملی در پیشبرد اهداف حوزه و نظام اسلامی.

آیت‌الله جوادی آملی مفسر بزرگ قرآن نیز طی سخنانی در انتهای مراسم، خواستار توجه طلاب و اساتید رشته‌های تخصصی به رسالت و وظیفه خود شد و به آنها توصیه کرد در راستای این رسالت عظیم، تلاشی وافر داشته باشند.

پایان‌بخش این اجلاسیه نیز تقدیر از اساتید نمونه و برتر رشته‌های تخصصی بود، حجج اسلام والمسلمین بهجت‌پور، محمدرضا جباری و محمد امین بالادستیان اساتیدی بودند که هدایای خود را از دست آیت‌الله جوادی آملی دریافت کردند.

انتهای پیام/78004/ب20/ض1002

نظر شما