شناسهٔ خبر: 54590497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح نشاط معنوی در ۵ بقعه متبرکه شهرستان ملایر

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: به منظور پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان طرح تابستانی نشاط معنوی را در ۵ بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

مهدوی گفت:غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان یکی از راهکار‌های موثر در ایجاد آرامش و سلامت روانی خانواده و جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

همزمان با ایام تابستان و با هدف پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان طرح نشاط معنوی در ۵ بقعه متبرکه شهرستان ملایر اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: این طرح امسال نیز مانند سال‌های گذشته با همکاری مراکز افق و با هدف بهره گیری از فضای معنوی بقاع متبرکه ودر سطح امامزادگان و بقاع اجرا می‌شود.

اوهدف از اجرای این طرح را تعمیق باور‌های دینی و ترویج معارف اسلامی با استفاده هوشمندانه از ظرفیت اوقات فراغت دانش‌آموزان، استفاده از ابزار‌های روز و روش‌های جذاب همانند ظرفیت فضای مجازی و ارتباط‌گیری مؤثر، زمینه‌سازی تربیت نسل جوان و نوجوان جهت کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه و مراکز افق و مهارت‌افزایی و توانمندسازی دانش‌آموزان در کلاس‌های طرح نشاط معنوی برشمرد.

مهدوی گفت: طرح نشاط معنوی از ابتدای تیر ماه شروع و تا اواخر مرداد ماه ادامه داد و مخاطبین این طرح دانش‌آموزان رده سنی هشت تا ۱۸ سال هستند.

نظر شما