شناسهٔ خبر: 54363877 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عملیات آواربرداری متروپل به مراحل پایانی رسید

گروه استان‌ها ـ فرمانده عملیات آواربرداری متروپل با بیان اینکه عملیات آواربرداری ‌متروپل ‌به مراحل پایانی نزدیک شده است، گفت: با ورود ماشین‌آلات و تجهیزات موردنیاز اکنون عملیات آواربرداری در متروپل پیشرفتی قابل توجه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، قدرت‌الله محمدی پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران در محل ساختمان متروپل اظهار داشت: وجود میلگرد، تیرآهن‌ و مصالح ساختمانی سنگین در این سازه عملیات آواربرداری را دشوار کرده است ولی با کار شبانه‌روزی این عملیات رو به پایان است.

فرمانده آواربرداری میدانی متروپل با بیان اینکه مقاوم‌سازی باقی‌مانده سازه سرعت آواربرداری را شتاب داد، افزود:‌ با ایمنی بیشتری این عملیات ادامه دارد.

وی با بیان اینکه احتمال وجود اجساد زیر آوار تیم‌های امدادی را مجبور کرده است با دقت عملیات را انجام دهند، تصریح کرد:‌ هر جا که آثاری از اجساد مشاهده شود ادامه کار به‌صورت دستی انجام می‌شود.

فرمانده عملیات آواربرداری حادثه متروپل آبادان گفت: اگر در انجام عملیات مشکل خاصی به وجود نیاید در دو یا سه روز آینده جستجوی مفقودان این حادثه به اتمام می‌رسد و وارد مرحله بعد که جمع آوری و پاکسازی سازه است می‌شویم.

وی تاکید کرد: پیچیده‌ترین عملیات بعد از حادثه پلاسکو این جا در آواربرداری متروپل بوده است و نیرو‌های امدادی تا این لحظه با احتیاط کامل در حال انجام عملیات هستند و با رعایت مسایل ایمنی در تمام ابعاد تاکنون هیچ حادثه‌ای برای نیرو‌های امداد و نجات پیش نیامده است.

انتهای پیام/ش+

نظر شما