شناسهٔ خبر: 54373097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه خوزستان با خانواده جانباختگان حادثه متروپل آبادان دیدار کرد

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان با خانواده جانباختگان حادثه متروپل آبادان دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری آبادان، سردار حسن شاهوار‌پور ظهر امروز در دیدار با بازماندگان حادثه متروپل با ابراز تاسف و تاثر برای از دست دادن جمعی از شهروندان آبادان، خرمشهر و مینوشهر با آنان ابراز همدردی و پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ابلاغ کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: نیرو‌های سپاه و قرارگاه خاتم‌الانبیا در کنار سایر امدادگران در تلاش برای جست‌و‌جوی پیکر جانباختگان این حادثه دلخراش هستند.حادثه تأسف بار ریزش ساختمان متروپل در آبادان باعث شد که تعداد از هموطنان ما جان خود را از دست دادند که هم مردم آبادان، خوزستان و کل کشور داغدار این حادثه بسیار تاسف بار شدند. 

وی در ادامه افزود: امروز با حضور هیئتی از مسولین و همکاران خدمت خانواده های محترم داغدار رسیدیم که بعضی از خانواده ها سه و الی چهار نفر از اعضای خانواده هاشون را از دست دادند. 

شاهوارپور به اشاره به خانواده های معصومی و جلیلیان که تعدادی بیشتری از اعضای خانواده خود را در این حادثه از دست دادند اظهار کرد: واقعا حادثه دردناکی است که ما هم ابراز همدردی می‌کنیم و از خداوند صبر جزییل برای تمام خانواده های داغدار این حادثه را خواستاریم. 

سردار شاهوارپور تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که همواره خانواده ها مطرح می کنند پیگیری مسببین این حادثه بسیار تلخ و ناگوار هستند که ابراز می کنند و درخواست دارند که از طرف مسئولین به ویژه قوه قضائیه این حادثه تا آخر دنبال شود و کسانی که در این جنایت شریک بودند حتما برخورد و رسیدگی شود. 

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان اضافه کرد: ما هم نسبت به این موضوع بسیار پیگیر هستیم و دنبال می‌کنیم که این حادثه تاسف بار هر چه زودتر رسیدگی شود و مسببین این جنایت و عمل زشت که باعث شده تعدادی از عزیزان ما جان خود را از دست بدهند هر چه سریعتر به سزای اعمال خودشان برسند. 

سردار شاهوارپور در پایان گفت: نیروهای مسلح سپاه و بسیج در این غم شریک هستند و از خداوند صبر برای مردم آبادان و خانواده های داغدار خواستاریم.

انتهای پیام/ش

نظر شما