شناسهٔ خبر: 67802874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار مازندران:

تکمیل زنجیره باعث افزایش صادرات واحدهای تولیدی می‌شود

استاندار مازندران گفت: واحدهای تولیدی با اصلاح فرایندهای تولید و تکمیل زنجیره آن نقش مهمی در افزایش تولیدو رونق صادرات در این استان دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری عصر امروز_سه‌شنبه دوم مرداد_ در بازدید از مجتمع بزرگ گل و گیاه واقع در آمل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به عنوان سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم لازم دانستیم تا از این مجموعه بسیار بزرگ با صادرات بسیار خوب بازدید داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مجموعه وقتی مؤثر می‌شود و نام جهانی پیدا می‌کند که مدیریت صحیحی بر آن‌ها اعمال می‌شود، افزود: این مجتمع گل و گیاه با بهره‌مندی از خروج گازهایی برای تقویت و رشد بیشتر محصول مؤثر است و از تجهیزات پیشرفته بهره‌مند می‌باشد.

استاندار مازندران ادامه داد: همچنین بهره‌مندی از دانش فنی ایجاد شده برای مازندران و کشور مفید است.

نوری با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی با اصلاح فرایندهای تولید و تکمیل زنجیره آن نقش مهمی در افزایش تولید و رونق صادرات خواهند داشت، اظهار داشت: در این مجتمع مهم‌ترین و اولین کار اصلاح فرآیندها و استفاده از منابع موجود به کار گرفته می‌شود و حتی بازچرخان آب در مجتمع یک نوع منابع آب در مدیریت بهینه استفاده درست از منابع است و باید به گسترش آن پرداخت.

وی با اشاره به گیاهان دارویی در این مجتمع یادآور شد: این گیاهان با کمک مردم با استفاده از بذری مهارت داده شود که این باعث می‌شود مردم هم درگیر شوند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در امر صادرات با توجه به شرایط موجود در استان به عنوان گروه‌هایی که رصد می‌شود باعث ایجاد ارزآوری شود؛ حتی در برخی مواقع با مواجه شدن موانع باعث تسهیل واردات شوند البته اگر می‌خواهد رشد داشته باشد و برای تولید گسترش داده شود.

نظر شما