شناسهٔ خبر: 54326912 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ماموستا رستمی: امام خمینی(ره) متفکر، آگاه به زمان و سیاستمدار بودند

امام خمینی(ره) متفکر، آگاه به زمان، سیاستمدار و زمان‌شناس بودند که ناخدای کشتی انقلاب اسلامی بود و توانست آن را به ساحل پیروزی برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان سنندج اظهار داشت: امام خمینی(ره) یک متفکر، آگاه به زمان، سیاستمدار و زمان‌شناس بودند که ناخدای کشتی انقلاب اسلامی بود و توانست آن را به ساحل پیروزی برساند.

وی با بیان شخصیت والای مقام معظم رهبری عنوان کرد: پس از ارتحال امام خمینی، خبرگان ملت در یک اجلاس ویژه یک تصمیم تاریخی گرفتند و آیت‌الله خامنه‌ای را به عنوان رهبری انقلاب برگزیدند.

ماموستا رستمی اتحاد مردم را رمز پیروزی در مقابل دشمنان عنوان کرد و افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی و سال‌های اول انقلاب اسلامی تمامی نقشه‌ها و طراحی‌های دشمنان به سبب اتحاد مردم شکست خورد.

امام جمعه سنندج با گرامیداشت شهدای ۱۵خرداد هم گفت: شهدای قبل و بعد از انقلاب با خون خود به ما استقامت و صبوری دادند و مسوولین باید هوشیار باشند که این امانت‌ها را حفظ کنیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دستاوردهای دیدار روحانیون اهل سنت با رئیس‌جمهور، گفت: آقای رئیسی در این دیدار که با حضور فرمانده کل سپاه برگزار شد همه مسائل و مشکلات مردم را بیان کرد و گفت، این دولت کاملاً پای تعهد و وعده‌های خود ایستاده است.

ماموستا رستمی تاکید کرد: رئیس جمهور یک نوید داد که ما حتماً از افراد بومی در مدیریت‌ها استفاده می‌کنیم و یکی از دیگر از مسائل، ساماندهی مرزها و اختصاص ۵ درصد از درآمد مرز برای عمران و آبادانی کردستان بود.

نظر شما