شناسهٔ خبر: 54184881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجرای ۱۰ برنامه عملیاتی قرارگاه عفاف و حجاب در دستگاه‌های سمنان

جانشین قرارگاه حجاب و عفاف استان سمنان از اجرای ۱۰ برنامه عملیاتی با ۵۲ اقدام در دستگاه‌های اجرایی استان سمنان متناسب با قوانین موجود خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده جانشین قرارگاه حجاب و عفاف استان سمنان بعدازظهر امروز در دومین جلسه قرارگاه حجاب و عفاف استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به موضوع عفاف و حجاب به‌عنوان یک اولویت و ضرورت اجتماعی فرهنگی در دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها گفت: عفاف و حجاب یک موضوع سیاسی نیست؛ بلکه در تمدن‌سازی و بیانیه گام دوم انقلاب، یک ضرورت فرهنگی است.

وی با بیان اینکه القای ناکارآمدی ارکان انقلاب، در مرکز توجه نفوذ راهبردی دشمن قرار دارد، اضافه کرد: وظیفه ما در قرارگاه حجاب و عفاف، یادآوری و پیگیری مستمر موضوعات، قوانین و اسناد تهیه و تدوین شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه نیاز است تا قرارگاه عفاف و حجاب به‌صورت دقیق متمرکز روی اقدام و برنامه‌های عملیاتی باشد، عنوان کرد: سیاست‌گذاری، تصمیم‌گیری و در نهایت اقدام، در دستور کار ما در قرارگاه عفاف و حجاب قرار دارد.

ریواده ادامه داد: ما باید در قرارگاه عفاف و حجاب ۱۰ برنامه عملیاتی را با ۵۲ اقدام در دستگاه‌های اجرایی استان سمنان متناسب با قوانین موجود اجرایی کنیم.

جانشین قرارگاه حجاب و عفاف استان سمنان گفت: رصد و پایش وضع عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی و اماکن عمومی این استان نخستین اقدام مورد انتظار ما در قرارگاه عفاف و حجاب است.

وی خاطرنشان کرد: جلسات قرارگاه استانی عفاف و حجاب و متناظر با آن جلسات شورا در دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به‌صورت مستمر برگزار شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما