شناسهٔ خبر: 54184827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تاکید کرد:

پایش حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی و اماکن عمومی استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، خواستار پایش وضعیت عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی و اماکن عمومی به‌عنوان اولین اقدام مورد انتظار خود از قرارگاه عفاف و حجاب در این استان شد.

صاحب‌خبر -

احمد ریواده در دومین جلسه قرارگاه حجاب و عفاف استان سمنتن که اول خرداد ماه ۱۴۰۱ در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد با اشاره به موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک اولویت و ضرورت اجتماعی فرهنگی در دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها اظهار کرد: عفاف و حجاب یک موضوع سیاسی نیست، بلکه در تمدن سازی و بیانیه گام دوم انقلاب، یک ضرورت فرهنگی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان معتقد است:القای ناکارآمدی ارکان های انقلاب، در مرکز توجه نفوذ راهبردی دشمن قرار دارد.
وی گفت: القای ناکارآمدی ارکان انقلاب، در مرکز توجه نفوذ راهبردی دشمن قرار دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: وظیفه ما در این قرارگاه، یادآوری و پیگیری مستمر موضوعات، قوانین و اسناد تهیه و تدوین شده است.
ریواده با تاکید بر اینکه نیاز است تا قرارگاه عفاف و حجاب به صورت دقیق متمرکز بر روی اقدام و برنامه های عملیاتی باشد، عنوان کرد: سیاستگذاری، تصمیم گیری و در نهایت اقدام، در دستور کار ما در قرارگاه عفاف و حجاب قرار دارد.
وی اظهار کرد: ما باید ۱۰ برنامه عملیاتی را با ۵۲ اقدام در دستگاه های اجرایی استان متناسب با قوانین موجود اجرایی کنیم.
جانشین قرارگاه حجاب و عفاف استان گفت: رصد و پایش وضعیت عفاف و حجاب در دستگاه های اجرایی و اماکن عمومی اولین اقدام مورد انتظار ما در قرارگاه عفاف و حجاب است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: جلسات قرارگاه استانی عفاف و حجاب و متناظر با آن جلسات شورا در دستگاه های اجرایی به صورت مستمر برگزار شود.
انتهای پیام

نظر شما