شناسهٔ خبر: 54185300 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وضعیت عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی و اماکن عمومی سمنان پایش می‌شود

گروه استان‌ها- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: وضعیت عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی و اماکن عمومی سمنان پایش می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، احمد ریواده بعدازظهر امروز در جلسه قرارگاه استانی حجاب و عفاف اظهار داشت: باید دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران موضوع عفاف و حجاب را به طور جد در دستور کار قرار داده و به عنوان یک ضرورت اجتماعی فرهنگی در اولویت قرار دهند.

وی با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب یک ضرورت فرهنگی است و در بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین تمدن سازی به ان توجه شده و مهم شمرده است خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب به هیچ عنوان یک موضوع سیاسی مطرح نیست بلکه یک ضرورت اجتماعی فرهنگی است.

معاون استاندار سمنان و جانشین قرارگاه حجاب و عفاف استان سمنان بر لزوم برگزاری مستمر جلسات قرارگاه استانی عفاف و حجاب تأکید و خاطرنشان کرد: 10 برنامه عملیاتی با 52 اقدام در دستگاه‌های اجرایی استان اجرا شود.

ریواده با بیان اینکه باید پایش وضعیت عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی و اماکن عمومی در دستور کار قرار گیرد گفت: این امر باید در اولویت برنامه‌های قرارگاه عفاف و حجاب باشد.

وی بر لزوم برگزاری مستمر جلسات قرارگاه عفاف و حجاب تأکید کرد و گفت: قرارگاه عفاف و حجاب تمرکز خود را روی اقدام و برنامه‌های عملیاتی قرار دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و جانشین قرارگاه حجاب و عفاف استان سمنان خاطرنشان کرد: قرارگاه عفاف و حجاب امسال با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی تشکیل شده و نیاز است تا مصوبات آن اجرایی شود.

تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از خالقان یک سرود فاخر/ «سلام فرمانده» یک گمشده هویتی بود

فرمانده سپاه اردبیل: طلاب و روحانیت در تمامی عرصه‌های مورد نیاز انقلاب پیشگام بودند

انتهای پیام/363/ش

نظر شما