شناسهٔ خبر: 54136705 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هشدار مقاومت به صهیونیست‌ها درباره راهپیمایی پرچم

گروه‌های مقاومت به صهیونیست‌ها درباره برپایی راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی هشدار دادند.

صاحب‌خبر -

المیادین به نقل از برخی منابع اعلام کرد که گروه های مقاومت فلسطین به دشمنان صهیونیست هشدار داده اند که اجازه برگزاری راهپیمایی پرچم شهرک نشینان صهیونیست را در محله باب العمود که از قبل مقرر شده است، نخواهند داد.

این منابع در ادامه تاکید کردند که  نیرو‌های مقاومت هرگز به اشغالگران صهیونیستی اجازه نخواهند داد که خطوط قرمزی که در نبرد دوازده روزه شمشیر قدس در قدس اشغالی ایجاد شد را زیر پا بگذارند و از آن عبور کنند.

پیام هشدار مقاومت همزمان با اظهارات روز گذشته وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پیرامون برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس از طریق واسطه‌ها به این رژیم ابلاغ شده است.

این در حالی است که چندی پیش گروه‌های مقاومت فلسطینی در واکنش به درخواست صهیونیست‌ها برای یورش به مسجد الاقصی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بودند: فراخوان صهیونیست‌ها برای یورش به مسجد الاقصی آتش جنگ را علیه ملت و مقدسات فلسطین شعله ور می‌سازد و ما رژیم اشغالگر را مسئول کامل عواقب این فراخوان‌ها می‌دانیم. ما هرگز از دفاع از سرزمین و مقدسات خود با هر هزینه‌ای عقب نشینی نخواهیم کرد.

 راهپیمایی پرچم که به مناسبت اشغال بخش شرقی بیت المقدس در سال ۱۹۶۷ جشن گرفته می‌شود، قرار است  تحت حفاظت کامل پلیس رژیم صهیونیستی انجام شود. صهیونیست‌ها هر ساله در آستانه روز موسوم به «اورشلیم» راهپیمایی بزرگی را برگزار می‌کنند که از باب العامود و محله‌های قدیمی قدس عبور کرده و به مسجدالاقصی می‌رسند و سپس در آنجا برنامه‌ای موسوم به «رقص پرچم‌ها» را اجرا می‌کنند. آن‌ها با این کار می‌خواهند  فلسطینی‌ها را از قدس بیرون کنند.

این راهپیمایی در حالی قرار است برگزار شود که صهیونیست‌ها در آخرین مورد از سلسله جنایات خود، هفته گذشته شیرین ابوعاقله، خبرنگار فلسطینی را که در حال پوشش جنایات صهیونیست‌ها بود به ضرب گلوله به شهادت رساندند. با این وجود ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز تحقیقات جنایی درباره شرایط قتل خبرنگار الجزیره خودداری کرده و آن را عامل ایجاد اختلاف در ارتش  می‌داند.

نظر شما