شناسهٔ خبر: 54133616 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

میرشفیع خبر داد

راه ارتباطی بندرعباس- لار به سمت شیراز نیازمند حمایت خیران

نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور توسعه زیربنایی و طرح‌های ویژه گفت: راه ارتباطی بندرعباس- لار به سمت شیراز نیازمند حمایت خیرین است تا هم توسعه یابد و هم مشکلات جاده‌ای آن در بخش تصادف کاهش پیدا کند.

صاحب‌خبر -

سیدحسین میرشفیع در همایش تجلیل از خیرین راه‌ساز شهرستان لارستان و استان هرمزگان، گفت: مواردی که خیرین توافق‌نامه دارند با جدیت پیگیری می‌شود و توافقات امروز نیز در حوزه راه‌های روستایی و فرعی هم سهمی که برای دولت است و هم سهم خیرین انجام خواهد شد.

او گفت: همیشه کار خیر این نیست که مستقیم پول نقد پرداخت کند، برخی مواقع کار خیر پای کار آوردن ظرفیت‌ها و پیگیری برخی از امور است.

بیش از ۱۰۰ کیلومتر از طرح راه ارتباطی بندرعباس لار به سمت شیراز باقی مانده

به گفته میرشفیع، راه ارتباطی بندرعباس لار به سمت شیراز هم از نظر توسعه‌ای و هم از جهت جاده‌ای و تصادفات مهم است و بیش از ۱۰۰ کیلومتر از این پروژه باقی مانده است، اگر کسی آمادگی سرمایه‌گذاری داشته باشد استقبال می‌کنیم و این سرمایه‌گذاری را دولت طی چند سال بر می‌گرداند.

مشاور و نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور توسعه زیربنایی و طرح‌های ویژه گفت: هر ظرفیتی که به صورت خیرین و سرمایه‌گذاری مطرح شود، آمادگی هماهنگی و همکاری داریم.

میرشفیع به ظرفیت فرودگاهی در این منطقه اشاره کرد و گفت: ظرفیت پرواز‌های لارستان را با استفاده از هواپیمایی ملکی بدون ایجاد شرکت هوایی جدید می‌توان افزایش داد و زمینه توسعه فرودگاه لارستان را فراهم کرد.

مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری با بیان اینکه باید کار‌های بزرگتری برای لارستان در نظر گرفته شود، گفت: تهیه مقدمات و انجام این کار‌ها زمینه توسعه منطقه‌ای و جهشی در توسعه لار را منجر می‌شود.

بنا داریم که هر کس تحت پوشش نهاد‌های حمایتی است خانه‌دار شود

میرشفیع با بیان اینکه بنا داریم که هر کس تحت پوشش نهاد‌های حمایتی است خانه‌دار شود، گفت: ما زمین و تسهیلات بانکی را تامین می‌کنیم کمک خیرین هم می‌تواند در این زمینه کمک‌کننده باشد تا در کوتاه‌ترین مدت تمام محرومین منطقه لارستان خانه‌دار شوند.

او گفت: خیرین استان هرمزگان در این زمینه ورود کنند، مسیر بندر لنگه به سمت بستک و لار ارتقا خوبی داشته است، اما می‌توانند بیشتر در این زمینه ورود کنند و از ورود خیرین به محور‌های ارتباطی مشترک که سبب رشد منطقه‌ای محور شود حمایت می‌کنیم.

لارستان بزرگترین پروژه خیرساز را با ۴۰۰ میلیارد تومان کسب کرد

میرشفیع گفت: بزرگترین پروژه خیرساز در لارستان بود که چندماه قبل یکی از خیرین با نیک‌اندیشی ۴۰۰ میلیارد تومان در یزد این عنوان را کسب کرد و امیدواریم که دوباره عنوان بزرگترین پروژه به لارستان برگردد.

نظر شما