شناسهٔ خبر: 54131772 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حجت الاسلام رمضانی مطرح کرد

اهتمام ویژه مسئولان و تسریع در فعالیت جهت ساخت و پیشرفت راه و شهرسازی لارستان

امام جمعه موقت شهرستان لارستان گفت: کسی که در حوزه‌های خدمت‌رسانی به مردم فعالیت و تلاش می کند از نعمت دعای خِیر شهروندان بهره‌مند می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمد رمضانی، عمل صالح و باقی الصالحات را ماندگار توصیف کرد و گفت: بالاترین مردم کسی است که خداشناس باشد و برای سرای آخرت خود تلاش کند.

او گفت: همچنین کسی که در حوزه‌های خدمت‌رسانی به مردم فعالیت و تلاش کند از نعمت دعای خِیر شهروندان بهره‌مند می‌شوند.

حجت الاسلام رمضانی، بزرگترین حسرت در روز قیامت را استفاده نکردن از مال برای کار خیر نام برد و گفت: کار خیر موجب رضایت خدا آسایش مردم و صدقه جاری است تا زمانی‌که شهروندان از آن استفاده می‌کنند.

زاهدیان رئیس انجمن خیرین راه و شهرسازی لارستان نیز راه را یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های پیشرفت در یک منطقه قلمداد کرد و گفت: چرا که اگر دسترسی به راه هموار نباشد نمی‌توان از ظرفیت پروژه‌های عمرانی بهره‌مند شویم.

او ضمن گرامیداشت زنده یاد سید عبدالباقی مظفری‌نیاکه پیشرو در کار خیر راه و شهرسازی بود، گفت: از قدیم الایام تلاش و همت نیک اندیشانی که در زمینه راه فعالیت می‌کردند مسبوق السابقه است.

زاهدیان از مسئولان شهرستانی در خواست کرد که با توجه به قانون و اهتمام و تلاش ادامه دهندگان راهِ خیران راه و شهرسازی در این شهرستان، بزرگ‌راهی را به‌نام زنده یاد مظفری‌نیا نام‌گذاری کنند.

این مقام مسئول شهری از ائمه جماعات شهرستان لارستان خواست تا خیران را در زمینه ساخت راه و شهرسازی تشویق کنند چرا که آوردن خَیر در زمینه احداث راه سخت و دشوار شد و با توجه به هزینه گزاف کمک آن‌ها هیچ نام و نشانی از آن‌ها بُرده نمی‌شود.

زاهدیان در ادامه از مسئولان کشوری و شهرستانی خواست که پروژه‌های خیرساز را در اولویت اجرا قرار دهند؛ همچنین ماشین آلات کشاورزی را بدون گمرک وارد کنند.

رئیس انجمن خیرین راه و شهرسازی لارستان ضمن قدردانی و همراهی از اداره کل راه و شهرسازی و شرکت نفت در زمینه سوخت گفت که در این زمینه با یک سری مشکلات مواجه هستیم و از فرماندار لارستان می‌خواهیم سوخت لازم را جهت توسعه و پیشرفت پروژه راه تهیه کنند.

نظر شما