شناسهٔ خبر: 54117328 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

باشگاه‌های مردان آسیا؛ کانچنکو در جستجوی راهکار شکست پیکان

صاحب‌خبر -

بازیکن دریافت کننده قدرتی تیم تاراز قزاقستان گفت: بازی سختی با پیکان تیم قدرتمند مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا پیش رو داریم و امیدوارم راهی برای شکست این تیم پیدا کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ولادیسلاو کانچنکو در خصوص بازی تیمش با ناخون راتچاسیما اظهار کرد: امروز بازی سختی با نماینده تایلند داشتیم چون مرحله یک چهارم نهایی بود و باید این مرحله را با موفقیت پشت سر می گذاشتیم تا به مرحله نهایی برویم.

وی با بیان این که استرس زیادی در بازی مقابل نماینده تایلند پشت سر گذاشته‌ است، توضیح داد: دلهره داشتیم نتوانیم خوب عمل کنیم. مقابل تیم ناشناخته ای بازی می‌کردیم و یک ست بازی را به حریف واگذار کردیم، اما توانستیم شخصیت خود را نشان دهیم و دوباره تیم برتر میدان باشیم.

کانچنکو با ابراز خرسندی از صعود به نیمه نهایی گفت: بازی‌ها بسیار سخت شده و احتمال زیاد در نیمه‌نهایی باید مقابل پیکان بازی کنیم. پیکان تیمی قدرتمند با بازیکنان شاخص است و امیدوارم که بتوانیم راهی پیدا کنیم تا با شکست این تیم به فینال برسیم. در هر حال تلاش خود را خواهیم کرد.

تیم تاراز قزاقستان با شکست نماینده تایلند به عنوان نخستین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا معرفی شد.

برچسب ها: والیبال, قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا, پیکان تهران, مقاومت شهداب یزد, 12 هزار نفری تهران, سانتوری سانبردز, اربیل, الریان, ناخون راتچاسیمای, تاراز, گاز جنوب

نظر شما