شناسهٔ خبر: 54115960 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

باشگاه‌های مردان آسیا؛ تابویس: مشکلات تیم را برطرف می‌کنیم

صاحب‌خبر -

کاپیتان تیم ناخون راتچاسیما تایلند پس از باخت تیمش برابر تاراز قزاقستان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا گفت: مشکلاتی در تیم هست که دوست داریم آن‌ها را برطرف کنیم و در صورت رفع مشکل در بازی‌های بعد بهتر عمل خواهیم کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، وانچای تابویس پس از بازی تیمش برابر تاراز قزاقستان اظهار کرد: مشکلاتی در تیم هست که دوست داریم آن‌ها را برطرف کنیم و در صورت رفع مشکل بازی‌های بعد بهتر بازی خواهیم کرد. بازیکنان تیم اگر نسبت به این مشکلات تفهیم شوند، مسلما بازی بهتری ارائه خواهند داد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر تایلند میزبان این دوره از رقابت‌ها بود آیا بازیکنان تیم بازی بهتری داشتند، عنوان کرد: بله، فکر می‌کنم بازیکنان اگر این مسابقات در شهر ناخون راتچاسیما برگزار می‌شد، عملکرد بهتری در زمین داشتند. البته تفاوت‌هایی میان ایران و تایلند در میزبانی وجود دارد از جمله مسافت کوتاه هتل تا سالن برگزاری مسابقات که در تهران در این زمینه مشکلی نداریم.

وی در پایان تاکید کرد: بازیکنان تیم و مربی همگی دوست دارند بازی خوبی ارائه دهند و امیدوارم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

تیم تاراز قزاقستان با شکست نماینده تایلند به عنوان نخستین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا معرفی شد.

برچسب ها: والیبال, قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا, پیکان تهران, مقاومت شهداب یزد, 12 هزار نفری تهران, سانتوری سانبردز, اربیل, الریان, ناخون راتچاسیمای, تاراز, گاز جنوب

نظر شما