شناسهٔ خبر: 54115652 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

باشگاه‌های مردان آسیا؛ گربنیکوف: جدال سختی با پیکان پیش رو داریم

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم تاراز قزاقستان پیش بینی کرد که در مرحله نیمه‌نهایی حریف پیکان تهران می‌شود و درباره این مسابقه گفت: فردا بازی سختی مقابل پیکان در پیش داریم که سعی می‌کنیم نمایش خوبی در این مسابقه ارائه دهیم.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بوریس گربنیکوف در نشست خبری پس از بازی تاراز قزاقستان و ناخون راتچاسیما تایلند اظهار کرد: در ابتدا از تیم ناخون راتچاسیما تشکر می‌کنم که بازی خوبی داشتند. تیمی جوان و قدرتمند که آینده خوبی پیش رو دارد.

وی افزود: در این بازی استرس داشتیم چون بازی‌های قبلی تاراز ساعت 16 و 19 بود، اما امروز مسابقه‌مان اول وقت بود البته بازیکنان بهترین بازی فردی و تیمی را ارائه دادند.

سرمربی تاراز با تاکید بر این که بازی سختی را مقابل تیم پیکان پیش رو دارند، تصریح کرد: پیکان یک تیم قوی است و سعی می‌کنیم برابر این تیم بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم. طبیعی است که اگر فردا بازی خوبی ارائه دهیم، پیروز میدان خواهیم بود.

وی در پایان از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدواریم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

تیم تاراز قزاقستان با شکست نماینده تایلند به عنوان نخستین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا معرفی شد.

برچسب ها: والیبال, قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا, پیکان تهران, مقاومت شهداب یزد, 12 هزار نفری تهران, سانتوری سانبردز, اربیل, الریان, ناخون راتچاسیمای, تاراز, گاز جنوب

نظر شما