شناسهٔ خبر: 53936714 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

راه ارتباطی ایلام به کرمانشاه در مسیر "سرابله" مسدود شد

گروه استان‌ها - مدیرکل پایانه‌ها و امور حمل و نقل استان ایلام، از مسدود شدن راه ارتباطی ایلام به کرمانشاه در مسیر "سرابله" خبرداد.

صاحب‌خبر -

نورالله دلخواه در گفت و‌گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام، از مسدود شدن راه ارتباطی ایلام به کرمانشاه در مسیر "سرابله" خبرداد، اظهار داشت: عملیات عمرانی در کیلومتر5 این محور (سرابله به ایلام در مقطع بانکول )  علت مسدود شدن این مسیر است.

وی مسیر جایگزین را حاشیه این پروژه ودر همان مقطع بانکول که از قبل آماده سازی شده است  عنوان کرد و افزود: رانندگان برای ایمنی بیشتر نیز می توانند از  محور کرمانشاه، اسلام‌آباد، تونل اربعین و ایوان به ایلام و بلعکس نیز طی طریق کنند.

به گفته مدیرکل پایانه‌ها و امور حمل و نقل استان ایلام، مسدود بودن این محور تا 24 اوردیبهشت 1401 ادامه خواهد داشت و تغییر در آن نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

نکته پایانی سخن "نورالله دلخواه" توصیه به رانندگان و شهروندان مسافر در این محور بود که گفت: شهروندان عزیزی که در این مسیر تردد دارند ضمن استفاده از محور فوق و محور جایگزین به نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی تردد در جاده کوهستانی، شرایط  فعالیت عمرانی جاده را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/180/ش

نظر شما