شناسهٔ خبر: 5383701 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

کوهکن در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:

اصولگرایان در چند محور مهم به اجماع رسیدند

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: سلایق مختلف جریان اصولگرا به این نتیجه رسیده‌اند که باید انسجام داشته باشند و هیچ سلیقه‌ای در این جریان پیدا نمی‌شود که به رقابت دورن گروهی معتقد باشد.

صاحب‌خبر -

محسن کوهکن رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب «خبرگزاری دانشجو»، با بیان اینکه حرکت کلان ستاد انتخابات تشکل متبوعش در راستای ایجاد همگرایی میان اصولگرایان است، اظهار داشت: جمع بندی اطلاعات داوطلبین احتمالی انتخابات پیش‌رو از جمله موارد دیگری است که در دستور کار ستاد انتخابات قرار دارد.

 

وی ادامه داد: اعضای ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری با توجه به مطرح بودن طرح استانی شدن انتخابات راه کار مناسب ورود به انتخابات را، براساس این احتمال که طرح مذکور تصویب شود را تدوین می‌کنند.

 

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره جمع‌آوری اطلاعات کاندیداهای استانی گفت: تاکنون درباره کاندیداهای انتخاباتی به جمع بندی نرسیده‌ایم و این مسئله زمانی انجام می‌شود که اصولگرایان به همگرایی برسند اما همچنان در حال رایزنی با مراکز استان‌ها هستیم.

 

کوهکن درباره سازوکار احتمالی همگرایی اصولگرایان، تصریح کرد: در حال حاضر بستر وحدت اصولگرایان فراهم‌تر از گذشته است و با توجه به اعتقادی که جریان اصولگرا به روحانیت دارد تفاهم خوبی در این مسیر صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: سلایق مختلف جریان اصولگرا  به این نتیجه رسیده‌اند که باید انسجام داشته باشند و هیچ سلیقه‌ای در این جریان پیدا نمی شود که  به رقابت دورن گروهی معتقد باشد و از مجموعه رایزنی‌ها می‌توان نتیجه گرفت که اصولگرایان روی چند محور مهم به اجماع رسیده‌اند.

 

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره اضافه شدن اعضای جدیدی به ستاد مذکور، خاطر نشان کرد: هنوز اعضای جدیدی به ستاد انتخابات اضافه نشده است و ما منتظر هستیم تا احزاب و تشکل‌ها اسامی خود را به ما اعلام کنند.

 

 

 

نظر شما