شناسهٔ خبر: 5330902 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فروزنده در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:

موضوع وحدت اصولگرایان به نقاط خوبی رسیده‌است

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: موضوع وحدت اصولگرایان به نقاط خوبی رسیده‌است و وحدت حداکثری با حفظ ارزش‌ها محقق می‌شود.

صاحب‌خبر -

لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب «خبرگزاری دانشجو»، درباره جزئیات جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش که روز گذشته برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه اعضای شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به صورت ویژه سه مسئله مذاکرات هسته‌ای، وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد دولت در این زمینه و وحدت نیروهای اصولگرا را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

 

وی ادامه داد: مهمترین دستور کار جلسه این هفته جمعیت، پیرامون مذاکرات هسته‌ای بود و در این زمینه ما معتقدیم آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای زیاده خواهی می‌کنند و از دوستان مذاکره کننده انتظار داریم تا به این مسئله توجه و به صورت شفاف اطلاع‌رسانی کنند که در توافق طرف آمریکایی چه تعهداتی را پذیرفته است؟ و آیا تمامی تحریم‌ها برداشته می‌شود یا خیر؟

 

فروزنده با تاکید بر اینکه هر توافقی که صورت می‌گیرد باید در آن حقوق ملت به صورت عزتمندانه مورد توجه قرار بگیرد، گفت: علاوه بر توجه به حقوق ملت باید تمامی تحریم‌ها نیز برداشته شود و اجازه بازدید از مراکز نظامی هم داده نشود.

 

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: همچنین در این جلسه گزارش خوبی از روند رو به وحدت اصولگرایان داده شد و خوشبختانه اصولگرایان به نقاط خوبی رسیده‌اند و وحدت حداکثری با حفظ ارزش‌ها محقق می‌شود.

 

وی با بیان اینکه اعضای جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از دولتمردان انتظار دارند تا دغدغه‌های مردم را مورد توجه و دقت قرار دهند، در این زمینه ادامه داد: در حال حاضر رونق اقتصادی در کشور وجود ندارد و نظام بانکی در خدمت تولید نیست این سوال جدی مطرح است چرا به اقتصاد مقاومتی توجه نمی‌کنند؟ چرا در مسیر توانمندی داخلی پیش نمی‌روند؟

 

فروزنده تاکید کرد: معتقدیم اگر دولت مخصوصا در زمینه صنایع مدیریت، برنامه‌ریزی و زنجیره ارزشی ایجاد کند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد چرا که کلید حل مشکلات کشور در داخل است و مدیریت باید به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشد.

 

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: اگر دولتمردان در سال همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت می‌خواهند اعتماد مردم را جلب کنند باید کارآمدی خود را به  مردم نشان دهند. 

 

 

نظر شما