شناسهٔ خبر: 5342546 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

جلیلی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:

فراکسیون رهروان و اصولگرایان در انتخابات هیئت رئیسه دو لیست جدا می‌دهند

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: فراکسیون رهروان و اصولگرایان در معرفی کاندیداهای خود جهت هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی لیست واحد ارائه نمی دهند.

صاحب‌خبر -

اسماعیل جلیلی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی «خبرگزاری دانشجو»، در رابطه با جلسه بعدازظهر فراکسیون رهروان ولایت و انتخاب اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاداتی از سوی فراکسیون اصولگرایان مجلس به فراکسیون رهروان ولایت در خصوص برگزاری تجمیع جلسه این دو فراکسیون در جهت انتخاب اعضای هیئت رئیسه مجلس مطرح شد اما این پیشنهاد از سوی اعضای دو فراکسیون نهایی نشد.

 

وی در ادامه افزود: اعضای فراکسیون رهروان ولایت در بعدازظهر امروز در فراکسیون رای گیری خواهند کرد و افرادی که در این فراکسیون رای اکثریت را به دست آورند در روز سه شنبه به عنوان کاندیدای فراکسیون رهروان ولایت در صحن علنی معرفی می شوند.

 

جلیلی در ادامه تصریح کرد: پیشنهادی که آقای حداد داده بود این بود که اعضای هیئت رئیسه مجلس تغییری نکند و همین اعضا به عنوان لیست واحد دو فراکسیون مطرح شود که با مخالفت جدی اعضای فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون رهروان ولایت مواجه شد.

 

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در ادامه تصریح کرد: تغییرات چندانی در لیست فراکسیون رهروان ولایت در خصوص انتخاب رئیس و نواب رئیس نخواهیم داشت اما اکثر تغییرات در اعضای دیگر هیئت رئیسه خواهد بود.

 

جلیلی در خاتمه تصریح کرد: با مخالفت اعضای دو فراکسیون با پیشنهاد حداد عادل روند به گونه ای است که هر فراکسیون کاندیداهای خود را در صحن علنی مطرح خواهند کرد و فراکسیون رهروان ولایت امروز و ظرف فردا برای معرفی اعضای هیئت رئیسه خود تشکیل جلسه خواهند داد.

نظر شما